Kuuntelen tässä autossa RadioDeitä ihan vihvassun kiusaksi
Kommentit (14)
Onko autossasi joku vih.vasemmistolainen kyydissä vai miksi kuvittelet olevasi hänelle "kiusaksi"? Taidat olla ihan pikkuisen harhainen...
Minäpä olen lukenut viimeiset pari viikkoa iltaisin kristinuskon historiaa luterilaisesta näkökulmasta käsittelevää kirjaa, historiallisesta mielenkiinnosta, nostalgia mielessä, ja...tietenkin vihvassun kiusaksi :)
Vierailija kirjoitti:
Onko autossasi joku vih.vasemmistolainen kyydissä vai miksi kuvittelet olevasi hänelle "kiusaksi"? Taidat olla ihan pikkuisen harhainen...
Ääh, etkö sinä ymmärrä? Ei siinä tarvi olla ketään vihvassua kyydissä. Pelkkä oma tietoisuus siitä, että se ärsyttää vihvassua riittää :)
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin. 😂
T: Vihervassu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääh, etkö sinä ymmärrä? Ei siinä tarvi olla ketään vihvassua kyydissä. Pelkkä oma tietoisuus siitä, että se ärsyttää vihvassua riittää :)
🤣😆🤣
Ei edes avaus ärsytä, huvittaa vain.
😂
Vierailija kirjoitti:
Minäpä olen lukenut viimeiset pari viikkoa iltaisin kristinuskon historiaa luterilaisesta näkökulmasta käsittelevää kirjaa, historiallisesta mielenkiinnosta, nostalgia mielessä, ja...tietenkin vihvassun kiusaksi :)
Voi vitsi.. en oo nyt kyllä tajunnut kiusaantua sun ja ap:n toiminnasta. Pahoittelut siitä. En osaa kiusaantua oman lapsenikaan raamatun lukemisesta oikein koskaan. Mut oon sit silleen viallinen...
minäkin kuuntelin mutta nyt siellä on tämä naisjuontaja joka hönkii loppupäätteet ja se ärsyttää. miksei voi sanoa että kävin kaupassa se pitää sanoa kaupahhah. sama vika tällä ylen suomijuontajalla.
Aion syödä tänään kasvisruokaa. Ihan piruuttani, että persuja vit#uttaisi.
"Hei Teemu! Muakin itkettää. "
-Kaj Kunnas
Siellä vaikuttaa olevab joitain ihan hyviä ohjelmia.
T. vihervasemmistolaisesti ajatteleva kristitty