Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naiselle mainita ennen ensimmäistä kertaa kalun koosta?

Vierailija
31.03.2026 |

On käynyt pari kertaa niin, että leikit on jäänyt leikkimättä kun nainen on nähnyt ensimmäistä kertaa kaluni.

Ja niin päin että se on ollut heidän mielestään liian pelottava, eli iso.

Ei jaksaisi sitä säätämistä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalunmittaajille, kuvaajille, ja kuvailijoille käy noin sitten joka kerta. Ei tarvitse säätää koskaan.

Vierailija
2/26 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa! Onpas ikävää kun ei voi menettää poikuuttaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalunmittaajille, kuvaajille, ja kuvailijoille käy noin sitten joka kerta. Ei tarvitse säätää koskaan.

Tämä juuri.

Mikään ei kerro epävarmuudesta tai sitten ihan vaan surkeista sänkytaidoista kuin se, että mies alkaa antamaan kalunsa mittoja etukäteen. Ollaan joko hemmetin epävarmoja tai sitten seisokki on epävarma ja naiset joutuneet kesken seksin buustaamaan miehen itsetuntoa ylimenneillä kalun kehumisilla, jotta muna pysyisi pystyssä ja hommasta tulisi jotain.

Vierailija
4/26 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri.

Mikään ei kerro epävarmuudesta tai sitten ihan vaan surkeista sänkytaidoista kuin se, että mies alkaa antamaan kalunsa mittoja etukäteen. Ollaan joko hemmetin epävarmoja tai sitten seisokki on epävarma ja naiset joutuneet kesken seksin buustaamaan miehen itsetuntoa ylimenneillä kalun kehumisilla, jotta muna pysyisi pystyssä ja hommasta tulisi jotain.

Joo, näin varmaan on. En toki tarkoittanut että alkaisin senttejä kertomaan.

Mutta miten voisi hienovaraisesti ottaa asian esiin, että ei tulisi juuri edellä mainittuja negatiivisia miellekuvia.

Kaikille "loukkaantuneille", antaisin peniksestäni mielelläni kokoa hieman pois jos voisin.

Ei se ole läheskään aina hyvää seksiä näin isolla kuin itselläni on, itseasiassa harvemmin.

Joskus olen rakastellut naisen kanssa, jonka pillu on oikeasti iso, silloin on saanut nauttia kun on voinut työntyä huoletta ilman pelkoa satuttaako.

Vierailija
5/26 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ei kannata kuvailla naisille surkastunutta kaluaan.

Vierailija
6/26 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako naiselle kertoa jos kärsii peräpukamista?

Vierailija
7/26 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painatat käyntikortin, jossa on kikkeli mitat. Jakelet niitä sitten ravintolassa. Isopilluset tulevat sitten kyselemään sulta munaa. Miksi asioista pitää tehdä niin kauhean vaikeita?

Vierailija
8/26 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro! Oma mieheni varoitteli minua ennen ensimmäistä kertaa, että on niin iso ettei voi käyttää kondomeita ja haluaa kertoa etukäteen, koska aina menee muuten niin vaikeaksi.

No minähän olin sitten ihan peloissani, että mitähän tässä nyt käy ja en halua liian isoa elintä sisälleni, koska se sattuu todella paljon ja nautinto on kaukana. Kun aloimme hommiin, niin olin hyvin hämilläni. Elin oli joo suomalaiseen keskivertoon verrattuna iso, mutta minun omiin kokemuksiin verrattuna ihan keskiverto elin. Ei ollut mikään kamala anakonda ja turha väitää ettei mitkään kondomit muka mahdu. 

Oli hujattu olo, vaikkakin tietty helpottunut.  Sen jälkeen joka kerta kun hän puhuu elimestään ja sen suuresta koosta ja sen aiheuttamista vaikeuksista naisten kanssa, joudun purra hammasta yhteen etten sano sen olevan ihan normaali ja täydellisen kokonen, eikä suinkaan mikä naisia pelottava ja kipua tuottava jättimuna. Iso, mutta normaali. Erittäin kiusallista.

Vierailija
9/26 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko  myytävänä kännykkään lämpökamera,jolla naiset voivat kuvata miehen velton kalun koko housujen läpi. Ettei tule yllätyksiä.

Vierailija
10/26 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri.

Mutta miten voisi hienovaraisesti ottaa asian esiin, että ei tulisi juuri edellä mainittuja negatiivisia miellekuvia.

Kaikille "loukkaantuneille", antaisin peniksestäni mielelläni kokoa hieman pois jos voisin.

Ei se ole läheskään aina hyvää seksiä näin isolla kuin itselläni on, itseasiassa harvemmin.

Joskus olen rakastellut naisen kanssa, jonka pillu on oikeasti iso, silloin on saanut nauttia kun on voinut työntyä huoletta ilman pelkoa satuttaako.

Kerrot vaan suoraan, että olet epävarma pilistäsi. Nainen joka ei jaksa epävarmoja kikkelinmittaajia välttää luodin ja toisaalta sinä saatat löytää naisen joka jaksaa kertoa sinulle toistuvasti, että on se ihan hyvä!

Vierailija
11/26 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro! Oma mieheni varoitteli minua ennen ensimmäistä kertaa, että on niin iso ettei voi käyttää kondomeita ja haluaa kertoa etukäteen, koska aina menee muuten niin vaikeaksi.

No minähän olin sitten ihan peloissani, että mitähän tässä nyt käy ja en halua liian isoa elintä sisälleni, koska se sattuu todella paljon ja nautinto on kaukana. Kun aloimme hommiin, niin olin hyvin hämilläni. Elin oli joo suomalaiseen keskivertoon verrattuna iso, mutta minun omiin kokemuksiin verrattuna ihan keskiverto elin. Ei ollut mikään kamala anakonda ja turha väitää ettei mitkään kondomit muka mahdu. 

Oli hujattu olo, vaikkakin tietty helpottunut.  Sen jälkeen joka kerta kun hän puhuu elimestään ja sen suuresta koosta ja sen aiheuttamista vaikeuksista naisten kanssa, joudun purra hammasta yhteen etten sano sen olevan ihan normaali ja täydellisen kokonen, eikä suinkaan mikä naisia pelottava ja kipua tuottava jättimuna. Iso, mutta normaali. Erittäin kiusallista.

Sama kokemus. Sitten kun se muna josta on varoiteltu kaivetaan esiin, pitäisi pystyä peittämään se "tässäkö kaikki" ilme. 

Vierailija
12/26 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko  myytävänä kännykkään lämpökamera,jolla naiset voivat kuvata miehen velton kalun koko housujen läpi. Ettei tule yllätyksiä.

Toisilla  koko melkein tuplantuu jäykistyneenä, toisilla vain kovettuu. Ei lepotilasta voi päätellä  lopputulosta

Vierailija
13/26 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron tavallisesti jo kätellessä. Jonne, 8,2cm 😃

Vierailija
14/26 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri.

Kerrot vaan suoraan, että olet epävarma pilistäsi. Nainen joka ei jaksa epävarmoja kikkelinmittaajia välttää luodin ja toisaalta sinä saatat löytää naisen joka jaksaa kertoa sinulle toistuvasti, että on se ihan hyvä!

Naiset: 

Miesten pitää puhua, jos on jokin askarruttava asia.

Myös naiset:

Jos mies puhuu asioistaan, hän on epävarma. 

Vierailija
15/26 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuva mitan kanssa sekä velttona että seisovana aina mukana on herrasmiehen merkki. Sillä voi osoittaa todelliset mittansa. 

Vierailija
16/26 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri.

Naiset: 

Miesten pitää puhua, jos on jokin askarruttava asia.

Myös naiset:

Jos mies puhuu asioistaan, hän on epävarma. 

Palstan vakiokikkelinmittaajatrolli: Teen taas uuden aloituksen kikkelin koosta

Muut palstailijat: Pelleillään mukana

Incel: Minulle tuli paha mieli ja se on naisten vika!!!11!!

Vierailija
17/26 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan jos olisi iso niin olisi hyvä mainita koska ei oltais sopiva pari. Tai ei oo pakko mainita jos on OK että hommat loppuu siihen. Mutta ei hätää, monet kyllä tykkää kenelle menee isompikin. Mutta älä mainitse silleen ällösti. 

Vierailija
18/26 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minipeniksestä on pakko puhua. Tai ei ole pakko puhua, mutta siinä säästää molempien aikaa, kun se kieltäytyminen tapahtuu ennen kuin edes ollaan aloittamassa seksipuuhia eikä vasta siellä makuuhuoneessa.

Vierailija
19/26 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kalua on kehuttu suureksi vaikka se on ihan normaali. Aiheutti aika ristiriitaisia tunteita.

Vierailija
20/26 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vastaavassa tilanteessa. Mies varoittelee etukäteen, että hänellä on sitten iso ja edetään varovaisesti jne. Housuista paljastui ihan normaalikokoinen vehje. Ei edes isoin mitä olen saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi