omenaraastetta/lohkoja kaupan hyllyyn?
Kun saa porkkanaraastetta ja kukkakaalimurua, niin saisiko sopuhintaan myös omenaraastetta/lohkoja, vai nousisiko hinta liian korkeaksi? Jotain royal galaa, ei mitään kirpakkaa.
Kommentit (26)
Jos keksit miten sen pysymään tummumatta ilman, että maku muuttuu.
Etkö osaa itse käyttää veistä ja raastinta?
Voisiko kaupoissa olla myös valmiiksi pureskeltua leipää?
Vierailija kirjoitti:
Kuoriminen on niin vaikeaa tavallisella veitsellä. Kuorimaveitseä en osaa käyttää, kummalla puolella sen olisi edes tarkoitus kuoria?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä myös syötyjä keitettyjä kananmunia?
Vierailija kirjoitti:
Jos keksit miten sen pysymään tummumatta ilman, että maku muuttuu.
Sitruunamehu, mutta se tietysti tuo makua.
Vau... "en jaksa" menee tarkistettavaksi :D
Olisivat mukavi meille yksikätisiille, kolmisormisille. Omena ei pilaannu kun hiukan sitruunmehua .
Omenakuutioita olisi hyvä saada kauppojenkin pakasteista. Tukuissa sitä kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoriminen on niin vaikeaa tavallisella veitsellä. Kuorimaveitseä en osaa käyttää, kummalla puolella sen olisi edes tarkoitus kuoria?
Kerro lisää minkälaisia muita arjen haasteita sinulla on? Pärjäätkö kuitenkin ihan omillasi? Kai sinulla on joku avustaja sentään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teräpuolella.
Uusavuttomille taas niin vaikeaa lohkoa itte tai vaan haukata kokonaisesta omenasta pala.
Raaste tuskin säilyy hyvänä pitkään, mutta valmiiksi leikatut omenalohkot ovat ihan näppärä vaikka välipalaksi reissussa, jos ei ole kuorimaveitseä tai ei jostain syystä pysty/halua puraista kokonaiseen omenaan. Kyllä ne saa säilymään, näitä saa kaupoista Suomen ulkopuolella, niin kai ne meilläkin toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos on valmiiksi nielaistu niin ei tarvi edes mennä kauppaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pärjää omillasi joten muuta tuettuun asumiseen. Tai ehkä jopa hoivakoti olisi sulle parhain.
Ei töissä viitsi mitään omenoita ryhtyä pesemään vessan lavuaarissa ja kuorimaan niitä. Lounastunnilla voisi napata kaupasta mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei töissä viitsi mitään omenoita ryhtyä pesemään vessan lavuaarissa ja kuorimaan niitä. Lounastunnilla voisi napata kaupasta mukaan.
Miksi kuorittu omena pitäisi pestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuorittu omena pitäisi pestä?
Joku paskakoura käpäilöinyt kaupassa, onko hyvää.
Ei säily. Ei kukaan osta sellaista ruskeaa mössöä.