Lapsi varastaa karkkia!
Jessus että ärsyttää yksi lapsista, käynyt virpomassa ja saanut isot kasat suklaata ja SILTI ottaa ilman lupaa yhteisistä, virpojille varatusta kulhosta. Ja loppuun asti valehtelee ettei ole ottanut vaikka ihan samanlainen muna joka hävinnyt löytyykin hänen kiposta, mitä tuolle tehdä??
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vankilaan samaan selliin lapsenr*iskaajan kanssa.
Ei lapsia vankilaan laiteta, takaisin koulunpenkille jos tämä on epäselvää.
Sinun ei vahajarkisena pida tehda yhtaan mitaan. - Ei sitten kaynyt edes sumeassa mielessasi, etta joku on voinut antaa lapselle just semmoisen munan palkkioksi? Tuskin siella sinun kipossasi jotain erikoisia design munia on, vaan ihan silkkaa kaupan halpamerkkia.
Ja ensi kerralla yrita keksia joku vahan totuuspohjaisempi vedatys.
Sovi että ostat itse karkkia lisää. Ja hakekaa kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei vahajarkisena pida tehda yhtaan mitaan. - Ei sitten kaynyt edes sumeassa mielessasi, etta joku on voinut antaa lapselle just semmoisen munan palkkioksi? Tuskin siella sinun kipossasi jotain erikoisia design munia on, vaan ihan silkkaa kaupan halpamerkkia.
Ja ensi kerralla yrita keksia joku vahan totuuspohjaisempi vedatys.
Kukahan se vähäjärkinen on, meidän kiposta kadonnut sellainen muna ja lapsella sellainen kipossa mutta sisaruksella ei joka käynyt samoissa paikoissa :D ihan on varastettu.
Vierailija kirjoitti:
Sovi että ostat itse karkkia lisää. Ja hakekaa kaupasta.
Ostan lapselle vielä lisää karkkia? Miksi?
Olisit kasvattanut lapsesi paremmin.
Aika hurjaa kutsua VARASTAMISEKSI, jos lapsi ottaa omassa kodissa olevasta kulhosta jotain. Sanoisin, että lapsi otti ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsia vankilaan laiteta, takaisin koulunpenkille jos tämä on epäselvää.
Kuulitko että iranissa 12-vuotiaat ovat nyt asevelvollisia? Iran tapatti 250000 iranilaista alaikäistä irak-iran sodassa 70-luvulla.
Minkä ikäisestä on kyse? Se sopiva seuraamus riippuu myös paljon siitä?
Omassa lapsuudessani herkkujen luvatta ottaminen johti siihen, että kotona ei sen jälkeen ollut mitään herkkuja.
Spartassa varkaudesta kiinni jäänyt lapsi olisi piesty! Ei varkauden vuoksi, vaan koska jäi kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Omassa lapsuudessani herkkujen luvatta ottaminen johti siihen, että kotona ei sen jälkeen ollut mitään herkkuja.
Niin, en tiedä oletko tietoinen että tänään on virpomispäivä? Yleensä lapset saavat palkaksi suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisestä on kyse? Se sopiva seuraamus riippuu myös paljon siitä?
10 vuotias ja ADHD.
Näitä kun lukee niin tulee mieleen että miten ihmeessä pärjää murrosikäisen kanssa jos tuostakin saa ongelman johon ei itse keksi ratkaisua... Toisaalta, Porvoostahan tämäkin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Näitä kun lukee niin tulee mieleen että miten ihmeessä pärjää murrosikäisen kanssa jos tuostakin saa ongelman johon ei itse keksi ratkaisua... Toisaalta, Porvoostahan tämäkin voi olla.
Voitko kertoa ratkaisun tähän? Itse en ole keksinyt, koska kaikkea ei pysty pistämään lukkojen taakse ja muut lapset eivät ota joten kasvatuskaan ei ole niin eriävää voinut lasten välillä olla. Kerro pliis ratkaisu tähän kun tiedät!
Kurinpito on lasun paikka ja sitä paitsi äärettömän traumaattista lapselle. Joten käytännössä et voi tehdä mitään.
Jos on todisteet varkaudesta niin anna rangaistus.
Kaikki karkit lapsetlta pois. Olkoot ilman ja katsokoot vierestä kun sisarukset syö omia karkkejaan.
Mä jo pelkäsin, että Lidlistä. Vartijat jo odottaa kuolaten.