Onko virpominen kerjäämistä
Kommentit (27)
Ovikellon kun kytkee pois, niin saa olla rauhassa.
Sitäkään ei ole kaikilla paikkakunnilla. Eikä esim. pk seudulla kaikissa kaupungin osissa. Huomannut tämän eri puolella Suomea asustellessa.
Vierailija kirjoitti:
Valmistaudun joka vuosi virpojiin ostamalla kananmunia sekä isoja suklaamunia. Suklaamunat syön itse, niiden kiiltävät päällyspaperit käärin raakojen kananmunien päälle ja jaan ne virpojille. Kananmunat rikkoutuvat joko kuljetuksessa virpojien taskuissa, koreissa tms sotkien virpojien saaliin tai viimeistään käsiinsä kun alkavat jakamaan saalistaan. Hyvät naurut saan kun kuvittelenkin kakarakerjäläisten ärräpäitä!
Tuollaista se on, kun avohoito on yleistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Valmistaudun joka vuosi virpojiin ostamalla kananmunia sekä isoja suklaamunia. Suklaamunat syön itse, niiden kiiltävät päällyspaperit käärin raakojen kananmunien päälle ja jaan ne virpojille. Kananmunat rikkoutuvat joko kuljetuksessa virpojien taskuissa, koreissa tms sotkien virpojien saaliin tai viimeistään käsiinsä kun alkavat jakamaan saalistaan. Hyvät naurut saan kun kuvittelenkin kakarakerjäläisten ärräpäitä!
Et sinä tuhero sellaista uskaltaisi tehdä. Kunhan uhittelet nimettömänä netissä kun olet niin onneton ja avuton :D
Vierailija kirjoitti:
On kerjäämistä ja en tykkää. On vanhempien tehtävä ostaa lapsille karkit, eikä lähettää heitä ventovieraiden oville ruikuttamaan.
Virpojien äidit voisi mennä taustatueksi valittamaan oveenavaajille kerätäkseen sääliä lapsiperheköyhyydestä jonka Orpo ja Purra ovat aiheuttaneet.
Meidän alueella ei kerjääjät edes pääsisi virpomaan, asutaan aidatussa kommuunissa
En ole edes pihoilla nähnyt virpojia kulkemassa omilla kotikulmillani. Ja olen asunut monessa paikassa aikuisena. Viimeiset virpojat olen nähnyt omassa lapsuudessani.
Jospa nykyvanhemmat ei uskalla päästää pikkulapsia ovelta ovelle kiertelemään. Nykyaikana kun ei tiedä, kuka lapsia seuraa tai millainen tyyppi avaa oven.