YLIMÄÄRÄISET uutiset
Kommentit (312)
Autetaan, autetaan! Ei tartte ampua.
olen sitä mieltä ettei ukraina saa tehdä omia puolustuksia noin lähelle suomen valtion rajaa.
minkä takia niitä just Suomen rajalle pitää. en hyväksy tuollaista.
Eivät saa lähetystä käyntiin. Pelkkiä mainoksia tulee ykköseltä.
Vierailija kirjoitti:
No voihan v kun mainoksia on tullut jo yli 5 minuuttia! 😖 eipä ole mitään tärkeää uutista drooneista.
No olemme itse sellaisen yhteiskunnan luoneet ja valinneet, jossa kaupallisuus on iso voima. Kokoomus on ollut suosittu puolue.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän televisio esittää
Niin, se on se persujen vaihtoehto, kun niille ei Yle kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole ylimääräistä uutislähetystä.
Alkoi just ykkösellä.
Taas tehdään tikusta asiaa ja tuleva viikko Ylellä asiantuntijoita joka ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
olen sitä mieltä ettei ukraina saa tehdä omia puolustuksia noin lähelle suomen valtion rajaa.
minkä takia niitä just Suomen rajalle pitää. en hyväksy tuollaista.
Vapauden ja demokratian puolesta saa ampua rajusti. Stubb samoilla linjoilla. Valitsimme hänet johtajaksemme.
Vierailija kirjoitti:
Eivät saa lähetystä käyntiin. Pelkkiä mainoksia tulee ykköseltä.
Ne odotti minua. Huh just alkoi kun laitoin telkun päälle.
Miten tällaisia ei oltu valmiina ampumaan alas. Aika noloa.
Toimittaja Kastehelmi studiossa? Jassoo. Ihan yhtä tyhjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan v kun mainoksia on tullut jo yli 5 minuuttia! 😖 eipä ole mitään tärkeää uutista drooneista.
No olemme itse sellaisen yhteiskunnan luoneet ja valinneet, jossa kaupallisuus on iso voima. Kokoomus on ollut suosittu puolue.
Nämä eivät ole kaupallisia mainoksia. Siellä on varmaan jouduttu odottamaan haastateltavia kun lähetys alkoi myöhässä
Ei ole tiputettu vaan ovat pudonneet, sanoo asiantuntija.
S/aatana näitä mainoksia. Eikö ne keksi mitä sanoa lähetyksessä, tahalleen viivytellään. Ehkä tapahtunut jotain vielä lisää?