Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet ihmiset kuvittelevat, että on hyvä tapa olla kaikkialla reilusti ajoissa?

Vierailija
29.03.2026 |

Jopa taloyhtiön saunavuorolle ja hääkirkkoon yritetään tunkea edellisen vuorolla.

En käsitä tällaisia huonotapaisia hätähousuja.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla ajoissa kuin myöhästyä.

Vierailija
2/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä mihinkään tunge etuajassa, mutta mikään ei ole niin ärsyttävää, kuin henkilö joka on aina myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella se johtuu busseista. Pitää herätä ajoissa, valmistautua ajoissa ja olla ajoissa. Muuten on myöhässä. 

Vierailija
4/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä mihinkään tunge etuajassa, mutta mikään ei ole niin ärsyttävää, kuin henkilö joka on aina myöhässä.

Se nyt taas on asia erikseen, mutta taloyhtiön saunavuorolle ei todellakaan ole kohteliasta mennä ryskyttämään ovia vartin etuajassa. Eikä sinne hääkirkkoon, kun siellä on vielä edellinen pari vihittävänä.

Lääkärin odotushuoneeseen ja juna-asemalle tietysti saa mennä vaikka tuntia ennen odottelemaan, mutta joillain ei ole mitään pelisilmää tän asian suhteen, vaan ollaan ihan kaikkialla reilusti etuajassa.

Ap

Vierailija
5/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, aina ajoissa. En tietenkään toisen vuorolla minnekään mene mutta jos sanotaan että tavataan kello 14 niin olen vähintään 10 minuuttia etuajassa. En vain voi sille mitään.

Vierailija
6/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt taas on asia erikseen, mutta taloyhtiön saunavuorolle ei todellakaan ole kohteliasta mennä ryskyttämään ovia vartin etuajassa. Eikä sinne hääkirkkoon, kun siellä on vielä edellinen pari vihittävänä.

Lääkärin odotushuoneeseen ja juna-asemalle tietysti saa mennä vaikka tuntia ennen odottelemaan, mutta joillain ei ole mitään pelisilmää tän asian suhteen, vaan ollaan ihan kaikkialla reilusti etuajassa.

Ap

Kannattaa huomioida, että ne häät kirkossa on yhtä julkinen tapahtuma kuin häät siellä rautatieasemalla. Se on kaikille avoin paikka ja tapahtuma, joten nurinat pois vaikka kirkko olis puolillaan satunnaisia tyyppejä.

Vierailija
7/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Onko hyvätapaista ja kohteliasta olla aina myöhässä?

Vierailija
8/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, aina ajoissa. En tietenkään toisen vuorolla minnekään mene mutta jos sanotaan että tavataan kello 14 niin olen vähintään 10 minuuttia etuajassa. En vain voi sille mitään.

Minä myös ajoissa. Mutta vasta nyt 50v. Nuorena olin aina viime minuutilla sopivasti.

Vierailija
9/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hääkirkkoon voidaan tulla satojen kilometrien päästä. Silloin on hyvä ottaa pelivaraa. Muuan sukulainen oli myöhästyä lähiomaisen hautajaisista. Siinä sitten porukka odotteli häntä kun toimituksen piti jo alkaa. Noloa.

Vierailija
10/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hääkirkkoon voidaan tulla satojen kilometrien päästä. Silloin on hyvä ottaa pelivaraa. Muuan sukulainen oli myöhästyä lähiomaisen hautajaisista. Siinä sitten porukka odotteli häntä kun toimituksen piti jo alkaa. Noloa.

Fiksu ihminen tajuaa odotella jossain muualla eikä tunge sinne kirkkoon heti saavuttuaan, kesken jonkun muun seremonian.

Ap

Vierailija
11/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei kukaan terve tee tuollaista, että tunkisi toisen vuorolla saunaan tai menisi vieraaseen vihkimiseen. 

Kehitysvammaisia ja dementikkoja on vähän pakko sietää. 

Turha aloitus.

Vierailija
12/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Onko hyvätapaista ja kohteliasta olla aina myöhässä?

Onko mielestäsi ainoat vaihtoehdot olla reilusti etuajassa tai myöhästyä? Miltä kuulostaisi se, että on paikalla ajallaan ja räätälöi saapumisaikansa sen mukaan minkälainen tapahtuma on kyseessä?

Ap

Vierailija
13/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei kukaan terve tee tuollaista, että tunkisi toisen vuorolla saunaan tai menisi vieraaseen vihkimiseen. 

Kehitysvammaisia ja dementikkoja on vähän pakko sietää. 

Turha aloitus.

Valitettavasti tekee. En tiedä mikä häiriö näillä on aivoissa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän