Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko teidän käyttää vartalovoidetta?

Vierailija
29.03.2026 |

Kaikki kunnioitus atoopikoille, mutta nyt tarkoitan normaali-ihoisia. Kuntosalilla joskus näkee, että naiset rasvaavat kroppaansa saunan jälkeen. Itse en ole ikinä rasvannut. Mietin, ovatko he vain mainonnan uhreja.

Käytätkö sinä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ja tarvitsen, koska mulla on kuiva iho.

Vierailija
2/5 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Kuivaihoinen tarvitsee kosteusvoiteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella sääriin ja käsiin (siis lähinnä kämmenselkiin) sekä hartioihin ja selkään jossa kuiva iho. Muuten en.

Eteenkään nuorten joilla ei ole mitään ongelmaa ei tarvitse rasvata JOS iho on terve. 

Mutta meistä monet itse pilaa ihonsa väärällä epäterveellä ravinnolla sekä jatkuvalla voimakkailla saippuapohjaisilla hajustetuilla suihkusaippuoilla, sekä erityisesti hankaamisella jolloin ihon pinta ja sen luonnollinen rasva poistetaan. Sitten siihen työnnetään kemikaaleja sisältävää kosteusvoidetta tilalle.

Vierailija
4/5 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Biothermin kosteusvoidetta vartalolle, se on sellaista arjen luxusta hyvällä tuoksulla. Kasvoille seerumia. Vanhemmiten mun iho on alkanut kuivumaan entistä enemmän.

Vierailija
5/5 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvella sääriin ja käsiin (siis lähinnä kämmenselkiin) sekä hartioihin ja selkään jossa kuiva iho. Muuten en.

Eteenkään nuorten joilla ei ole mitään ongelmaa ei tarvitse rasvata JOS iho on terve. 

Mutta meistä monet itse pilaa ihonsa väärällä epäterveellä ravinnolla sekä jatkuvalla voimakkailla saippuapohjaisilla hajustetuilla suihkusaippuoilla, sekä erityisesti hankaamisella jolloin ihon pinta ja sen luonnollinen rasva poistetaan. Sitten siihen työnnetään kemikaaleja sisältävää kosteusvoidetta tilalle.

Saippuapohjainen suihkusaippua on kyllä erittäin harvinainen tuote.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi