Olen ihan tasapainoinen nainen ja ihmettelen miten kuumia tunteita matchin kuva aiheuttaa
En oikeasti pysty ajattelemaan mitään muuta kuin tuota miestä. Taisi tykästyä arvoihini jne enkä tiedä juokseeko se karkuun jos paljastan miten haluaisin repiä sen vaatteet helvettiin ja viettää viikonlopun yhdessä hotellissa syömättä ja juomatta. Mikäköhän minuakin riivaa
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopikaa nopeasti ne treffit, vaikka jo tänään. Sitten sen näkee onko kemiaa livenäkin. Tule kertomaan meille oliko hot or not!
Tässä on semmoinen ihanan kutkuttava etäisyys että ei vaan onnistu :D Ja hei, totta tuo jonkun kommentti että sit on kiusallista jos äijässä onkin jotain niin kuvaan sopimatonta että kaikki menee roskiin.
No mä nyt nautin tästä omasta fantasiamaailmasta, ylläpidän kiinnostusta sopivasti ja toivon parasta. Olen niin pitkään ollut vailla mitään tällaisia fiiliksiä että pelkästään jo tässä kuvittelussa on paljon hauskaa
Mä olin se noloista treffeistä varoittaja, nimittäin olen päätynyt useammankin kerran sellaisille itse! Ehdin sinkkuvuosina käydä monilla treffeillä lähellä ja kaukana.
Lähes aina päti se että valokuvan perusteella päässä luotu mielikuva ei vastannut todellisuutta. Siksi niin moni tästä asiasta sanoo täälläkin. Ei siihen edes tarvi mitään huijausta treffikumppanilta mutta mielikuvitus vain luo erilaisen kokonaisuuden, ei sitä todellisuutta pysty arvaamaan etukäteen kun muuttujia on niin paljon: ääni, ominaistuoksu, ryhti, puhetapa, eleet, ilmeet, olemus, onko juttelu luontevaa vai ei, pitääkö kumpikin toisesta jne.
Treffit on usein lopulta sitten kiusalliset jos pahimmassa tapauksessa kumpikin menee vähän puihin siitä että on jo avauduttu ja kerrottu kaikkea intiimiä ja tajuaa että toinen onkin ihan vieras ja ehkä jopa vastenmielinen.
Olen aika sosiaalinen enkä itse pahasti jäätynyt kun pidin kuitenkin treffailua pääsääntöisesti aika hauskana ja keksin jutunjuurta ujommankin tyypin kanssa eikä mitään oikeasti kamalaa käynyt. Välillä kumpikin piti niin paljon toisistaan että treffeistä seurasi suhde, nykyinenkin monivuotinen parisuhde on tinderistä. Mutta kyllä tuli myös pettymyksiä.
Jos mies siis on kaukaa ja haluatte tavata, erittäin hyväksi tavaksi havaitsin videopuhelun ennen tapaamista. Siinä sentään kuulee äänen ja näkee eleet ja ilmeet ym. Ei tarvi lähteä satojen kilsojen päähän jos juttu tyrehtyy jo puhelun aikana.
Ja varo sitä ansaa ettet lähde pelkän mielikuvan perusteella vieraalle paikkakunnalle niin että olette sopineet yöpyvänne yhdessä perillä. Jos tyyppi onkin karmea ja odottaa saavansa luvattua seksiä siitä voi tulla vaaratilanteita.
Onnea matkaan mihin ikinä päädyttekin, pidä hauskaa mutta varo niitä pahimpia sudenkuoppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin yhellä keskustelupalstalla takavuosina oikein kuuman miehen kuvan. Vonkasin aikani, nähtiin, useamman kerran ja nyt ollaankin sitten naimisissa. Tuolla se nyt sit oottaa sängyssä et lapset varmasti on nukahtaneet ja pääsee mun kimppuun.
Hyit ... nąitte lasťen huoneessa?
Ei OgElta!
Niin, sama, onkohan sitten joku oma itsetunto ja -varmuus/mielenrauha kasvaneet niin että ei enää mieti ihan liikoja vaan antaa vaan niiden fiilisten tulla.