Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen hiukset

Vierailija
27.03.2026 |

Pitkästä aikaa olen vähän seikkaillut sinkkumarkkinoilla. Mulla on mielestäni aika nätit pitkät hiukset ja ajattelin että miehet tykkäis niistä, mutta oikeastaan kukaan ei ole kommentoinut niitä mitenkään tai koskenut niihin, vaikka toivoisin napakkaa hiuksista kiinni ottamista ja myös hellempää silittelyä jälkeen päin jne. Toki pitää jatkossa tätä rohkeammin itse pyytää mutta alkoi kiinnostaa kuulla miesten kommentteja, onko naisen hiukset mikään juttu, eikö niihin jotenkin "uskalleta" koskea vai onko ne vain automaattinen rekvisiitta ja itsestäänselvyys 😄

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai naisten hiukset ole main stream juttu, eikä ilman keskustelua niistä uskalla edes napata kiinni.

Vierailija
2/4 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivot, että he yhtäkkiä alkavat tukistaa sinua normaalin keskustelun lomassa? Vai mitä siis?

Jos seksin aikana haluaisit jotain tuollaista, niin kai siitä voit mainita heille. Ei ole normaalia yhtäkkiä ruveta repimään hiuksista ilman lupaa.

Minulle naisena miesten pitkät tummat hiukset ovat todellakin kiinnostavat ja koskettelen kumppanieni hiuksia aina kun pystyn. Kai jotkut miehetkin siis hiuksista tykkäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua on otettu hiuksista kiinni ensi kertaa suudellessa (suudelma oli intohimoinen ja kokonaisvaltainen), mutta ei kai hiukset noin yleisesti ole erityisen huomioidut miesten osalta? 

Vierailija
4/4 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan, en kiinnitä huomiota lyhyt hiuksisiin naisiin. 

Kyllä naisella on ihanat hiukset, vähintään pituutta että laskeutuu kauniisti olkapäille. 

Monet naiset kuohii hiukset pois nelikymppisenä, en tykkää. Eri asia on sitten sairaudet ja lääkkeet, jos hiukset lähtee tai harventuu, sille ei voi mitään

M51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän