Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Erilliset täkit vai yhteinen?

Vierailija
06.05.2007 |

Häälahja-ketjun innoittamana laitetaan tällainen gallup pystyyn:

Onko teillä miehenne kanssa sängyssä erilliset vai yhteinen täkki?

Meillä ehdottomasti erilliset kun muuten tulee kuuma ja peitosta tapeltaisiin :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on tarpeeksi leveä, min. 180cm. Erillisiäkin kokeiltiin, mutta siinä tuli kylmä ja seksi loppui lähes kokonaan.

Vierailija
2/13 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään muun kanssa en ole voinut ajatella kuin erillisiä, mutta tämän miehen kainalossa on mukava köllötellä.. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisestä tuli vain riitaa ja mä jäin aina ilman peittoa. Ei mieskään peittoa päällään pitänyt, vaan ruttasi sen tiukkaan syleilyynsä ja käänsi mulle selkänsä.

Vierailija
4/13 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kunhan on tarpeeksi leveä, min. 180cm. Erillisiäkin kokeiltiin, mutta siinä tuli kylmä ja seksi loppui lähes kokonaan.

Vierailija
5/13 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko että kahteen erilliseen päädytään koskaan.

Vierailija
6/13 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisen täkin alla tuppasi tulemaan liian kuuma ;)

Ja mies koteloituu mieluiten täkkiinsä, joten yhteisen täkin kanssa sekin olisi hankalaa.

Vierailija
7/13 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halitaan ja pusitaan peiton alla..

Vierailija
8/13 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yleensä edes makkarissa, kun siellä nukkuu lapsetkin.

Mutta meillä seksihaluja (erityisesti minun puoleltani) tuntuu pitävän yllä se, että olemme öisin " ihokontaktissa" ja lähekkäin.

Vierailija:

Vierailija
9/13 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ollaan sen alle mahduttu 7 vuotta, kun edelleen nukutaan ihan kylki kyljessä ja kun toinen kääntyy, kääntyy toinenkin. Nyt alkaa olla aika uusia peitto (jonka olin just hankkinut kun tavattiin) ja mietin kuumeisesti kannattaako ostaa edes tuplaleveää, kun sitten pitäisi uusia myös lakanat... =)

Vierailija
10/13 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua missään nimessä luopua isosta yhteisestä peitosta! Ainut läheisyys mitä meillä on pitkään aikaan ollut perhehärdellin keskellä on yhteisen peiton alla. Mies ei tunnesyistä halua meitä " erilleen" .

Minä taas kiroan käytännöllisistä syistä ison peiton kanssa tappelua! Jousun aina petaamaan sängyn ja pujottelemaan jättipussilakanan! Siitäkös räjähtelen yhtenään kun menee ikuisuus petivaatteiden kanssa säätämiseen. Lisäksi isoja pussilakanoita on raivostuttavaa viikata kaappiin kun tulee niin jättirullia! Eikä tuplaleveitä lakanoita löydy niin kivoja kuoseja...

Vierailija
11/13 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyisin ja keväisin erilliset normaalitäkit, kesällä miehellä oma täkki ja mulla pelkkä pussilakana.. Kuitenkin aina sitten nukutaan tosi lähekkäin, varmasti mahduttais saman peiton alle, mutta mä en osaa nukkua kiinni toisessa jos on yhtään lämmin.. Hikinen iho vasten hikistä ihoa on yäks :)

Vierailija
12/13 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen peittovaras, mun pitää kiertäytyä siihen peittoon. Jos meillä olis yhteinen peitto, niin mies nukkuisi ilman sitä.

Tyyny ei ole mulle tärkeä, peitto on.

Vierailija
13/13 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aikoinaan, kun isoja pussilakanoita toivottiin häälahjaksi, niin kyynisimmät arvelivat, että niille ei kohta olisi enää käyttöä....