Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys kahden tai useamman lapsen äideille

Vierailija
06.05.2007 |

Oletko tuntenut rakastavasi uutta vauvaa enemmän, kuin esikoista?

Minä tunnen. Uusi vauva on tyytyväinen ja ihana. Raskausaikana olimme vähällä menettää hänet. Rakastuin häneen valtavasti jo synnytyssalissa.

Neljävuotiaan esikoisen kanssa on aina ollut hankalaa. Hän on hyvin temperamenttinen. Rakastan häntä -tietysti, onhan hän lapseni. Mutta rakastin enemmän ennen vauvan syntymää. Nyt hän on muuttunut todella vaikeaksi. Ja ymmärrän häntä. Tämä on hänen tähänastisen elämänsä rankin paikka. Hän kaipaa huomiota, ja tahdon antaa hänelle sitä, mieluiten positiivista. Mutta hänelle ei ehdi antaa positiivista huomiota kaiken sen pahanteon ja hölmöilyn välissä... :(

Ovatko muut kokeneet tällaisia tunteita? Ovatko ne menneet ohi? Olen niin surullinen...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vähän samanlainen tilanne. Kuopuksesta tuli silmäteräni. Kyllä kuitenkin molempia rakastaa yhtä paljon, kumpaakin omalla tavallaan. He ovat hyvin erilaisia, mutta ihania.

Vierailija
2/6 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että luonto on ns rakentanut naisen biologian siten., että nainen kohdistaa kaiken suojeluvietin yms tuohon pienimpään vauvaan. Tunteet tasoittuu sitä myöten, kun nuorin kasvaa ja kehtittyy, eikä ole enää niin riippuvainen äidistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyhän se järkeen. Onneksi isä voi antaa enemmän huomiota esikoiselle.

ap

Vierailija
4/6 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt puolivuotiasta vauvaa kohtaan en tunne ihan samanlaista rakkautta...

Että vähän päinvastoin.

Vierailija
5/6 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin helvetin syyllinen olo

Vierailija
6/6 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikkia kyllä rakastan. ja tiedän että kyllä se viimisenkin vauvan kohdalla tasoittuu ajallaan siitä hurmasta syväksi rakkaudeksi.