Säälittää polttomoottoriautoilijat
Kommentit (16)
Miksi? MInua säälittää köyhät. t.bensalenkkari
Ei mua tarvitse sääliä. Hankkisit jotain oikeaa tekemistä sinäkin.
Vähän aikaa sitten säälitti pörssisähkö, nyt polttomoottorit. Ensi kuussa sähköautojen liisaajat? Näin se on säälin saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita.
Kiva, säälistä sitä pilluakin joskus saa, kelpaa mulle!
M44
Ei tarvitse sääliä, suomalaisilla on muutenkin liian hyvä elintaso.
T. Purra
Olipahan taas hapanta naamaa tankkauskatoksessa. Ei taida hinta miellyttää, mutta muutakaan eivät voi. Liikkeelle on päästävä vaikka bensa maksais kolmi euroa litra. Ei mua silleen kiinnosta. Kukin tekee mitä tekee, mutta eihän sitä voi välttyä katsomasta kun laturilta on suora näkyvyys niin väkisinkin sitä kattelee.
Luin melkein pappamoottoriautoilijat.
Ilmastointi kiittää kun polttoaineet maksavat >2,5€/l
T:Vihreet Akat ry
Kukaan ei ole köyhän sähköautoilijan säälistä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Yksityisautoilu on noin 7% koko maailman CO päästöistä.
https://ourworldindata.org/co2-emissions-from-transport
Voita miettiä mikä on marginaalikansa suomalaisten merkitys maapallolle.
Vierailija kirjoitti:
Totuus vihreän siirtymän kustannuksista kehitysmaille.
The True Cost Of Mining Electric Car Battery Metals
mua taas säälittää automaatilla eteenpäin menevät, jotka eivät koskaan oppineet ajamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olipahan taas hapanta naamaa tankkauskatoksessa. Ei taida hinta miellyttää, mutta muutakaan eivät voi. Liikkeelle on päästävä vaikka bensa maksais kolmi euroa litra. Ei mua silleen kiinnosta. Kukin tekee mitä tekee, mutta eihän sitä voi välttyä katsomasta kun laturilta on suora näkyvyys niin väkisinkin sitä kattelee.
Kuinka pahasti on ihminen sössinyt asiansa jos on kämppänsä joutunut ostamaan jostain bensa- aseman vierestä?
Kannattaa muuttaa Iraniin kun siellä polttoaine on vain 2,5 senttiä litra. Suomessa tuon päälle laitetaan 2 euroa veroja eli valtio ahneuksissaan kusettaa kansalaisia.
Älä huoli. Rahaa on. Menee sitä röökiinkin, miksei tankkiin myös.