Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2884)
MTV:n ylisanoja, miten ainutkertainen (tietysti osallistujat vain yhdellä kaudella, toivottavasti, eikä jotain all stars -kautta ikinä ikisinkuille),
missä pelit, onko näkynyt ainoatakaan:
"Ainutkertainen Love Island Suomi -seikkailu heittää osallistujat keskelle pelejä, bileitä ja treffejä.".
Aika vaisuja bileitä, onneksi ei viinanhuuruisia.
Treffejä, no jaa, enemmän voisi sanoa, että kahdenkeskistä aikaa.
Ilmari on koko saaren järkevin tyyppi. Täysin sinut itsensä kanssa ja minusta hänessä on tunneälyä paljon enemmän kuin noissa nonstop jauhajissa.
Mäkin olen ihmetellyt että miksi noista peleistä näytetään vain tyyliin 2 sekuntia. Miksei esim. sitä kiss, marry, pie -juttua näytetty ihan kokonaan. Sitten siirrytäänkin kiireesti Eetun jauhamiseen JAIKS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän jakson kommentointia: älä lue jos katsot vasta illalla.
Säde: paljon plussaa, hän onkin suoraselkäinen, ei jättänyt Samuelia roikkumaan vaan sanoi suoraan että kaverifiilikset ja keskittyy Ammadiin ja sanoi Ammadille suoraan mistä ei tykkää häneatä.
Ammad, ottanut palautteesta oppia ja on muuttanut käytöstään ja myös myöntää virheensä. Voi kun oppisi vielä istumaan eikä aina lojuisi vetelänä jossain.
Eetu, yök, vedätti kahta naista eikä muka voinut tehdä päätöstä. Ei välitä kummastakaan todella ja luulee olevansa suurikin hurmuri.
Ilmari, voi kuinka ihana kun viimeinkin meni perille mitä Jenni tarkoittaa. Suosikkiparini Jenni ja Ilmari. 🥰
Mikä näitä nuoria naisia vaivaa. Sädettä kehutaan kun hän uskaltaa "antaa palautetta " miehelle ja luettelee mistä hän tykkää ja mistä ei. Sillä hän määrää miestä käyttäytymään hänen haluamalla tavalla sen sijaan että antaisi miehen olla oma itsensä ja tutustuisi miehen persoonaan. Jo tästä alkaa se suomalaisen naisen jatkuva nalkuttaminen ja toisen muuttaminen joka jatkuu läpi koko elämän ikävä kyllä monilla naisilla. He luettelee minkälainen toisen täytyy olla ilman että miehellä on siihen oikeutta. Toivottavasti seuraava sukupolvi on taas normaali näiden pelkästään omaan napaan tuottavien minä vaadin sinua muuttumaan -tyttöjen jälkeen. Jos mies "antaisi palautetta " tähän tapaan niin se olisi maailman loppu.
Ei Säde määrännyt että et saa kertoa härskejä vitsejä, sanoi ettei pidä kun A kertoo niitä. Sehän on Ammadin asia kertooko vai ei, riskinähän on jos jatkaa että Säde kyllästyy tai häipyy.
Säde oli aivan liian nuori ja tekosilmäripsinen. Eikö sellaisen huulenheiton ole tarkoitus myös kiihottaa. Onko Säde liian kokematon erotiikalle ja puolituhmuuksien puhumiselle. Ovatko katsojat kuulleet kyseiset "härskit" jutut?
Eetu korostaa aina omaa osuuttaan. Ilmarin ja Jennin treffeistäkin puhuessa kuinka oli mukana järjestelyissä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen ihmetellyt että miksi noista peleistä näytetään vain tyyliin 2 sekuntia. Miksei esim. sitä kiss, marry, pie -juttua näytetty ihan kokonaan. Sitten siirrytäänkin kiireesti Eetun jauhamiseen JAIKS!
Onneksi juuri sitä typeryyttä ei näytetty pidempään, sitä kermavaahdon heittelyä, taas kerran. Turhaa toistoa, vaikka eri osallistujien kesken.
"Saanko pyytää tähän vaatimattomaan tilaisuuteen..." haha Ilmari, huumoriakin on :D
Mukavinta Love Islandissa on tuo ryhmän kehittyminen. He ovat kuin läheinen kaveriporukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi juuri sitä typeryyttä ei näytetty pidempään, sitä kermavaahdon heittelyä, taas kerran. Turhaa toistoa, vaikka eri osallistujien kesken.
Itse kelaan aina kaikki pelit pois 😭 ei ole mitään turhempaa tuossa ohjelmassa, kuin katsoa noita pelejä. Ja
Ilmarista: kuten joku sanoikin, TV tuotannon leikkauksella kenestä tahansa pystyy korostamaan telkkarissa mitä tahansa piirrettä.
Eetu: olen samaa mieltä , kliseet ja sellasta shaissea että nuoret tytöt kuuntelee ihmeissään miten viisas ja ihana. Kymmenen vuotta lisää ja näät että ei saakeli. MUTTA ei tarvitse toisen hiuksista/viiksistä olla koko ajan täällä noin ilkeä!
Pärniän: fiksu, mutta sitä fiksuutta ei näytetä mielestäni tässä ohjelmassa (toki ei tarvitsekaan)
Ammad: punaisten lippujen punainen lippu, jolla kuitenkin kultainen sydän ja seuraavat muutama vuosi päättää, mihin suuntaan kehittyy. Potentiaalinen hyvä mies VS huonot kokemukset/seura -> valehtelija
Peppiina: ei tarvitse sanoa mitään.....
Kaiken kaikkiaan nään että Jenni&Ilmari saattaa jopa voittaa, mutta suhteeseen ulkomaailmassa en usko . Toki n.puoli vuotta joo, mutta ei sen pidempää
Tissitähti, uusi ammattinimike🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän jakson kommentointia: älä lue jos katsot vasta illalla.
Säde: paljon plussaa, hän onkin suoraselkäinen, ei jättänyt Samuelia roikkumaan vaan sanoi suoraan että kaverifiilikset ja keskittyy Ammadiin ja sanoi Ammadille suoraan mistä ei tykkää häneatä.
Ammad, ottanut palautteesta oppia ja on muuttanut käytöstään ja myös myöntää virheensä. Voi kun oppisi vielä istumaan eikä aina lojuisi vetelänä jossain.
Eetu, yök, vedätti kahta naista eikä muka voinut tehdä päätöstä. Ei välitä kummastakaan todella ja luulee olevansa suurikin hurmuri.
Ilmari, voi kuinka ihana kun viimeinkin meni perille mitä Jenni tarkoittaa. Suosikkiparini Jenni ja Ilmari. 🥰
Mikä näitä nuoria naisia vaivaa. Sädettä kehutaan kun hän uskaltaa "antaa palautetta " miehelle ja luettelee mistä hän tykkää ja mistä ei. Sillä hän määrää miestä käyttäytymään hänen haluamalla tavalla sen sijaan että antaisi miehen olla oma itsensä ja tutustuisi miehen persoonaan. Jo tästä alkaa se suomalaisen naisen jatkuva nalkuttaminen ja toisen muuttaminen joka jatkuu läpi koko elämän ikävä kyllä monilla naisilla. He luettelee minkälainen toisen täytyy olla ilman että miehellä on siihen oikeutta. Toivottavasti seuraava sukupolvi on taas normaali näiden pelkästään omaan napaan tuottavien minä vaadin sinua muuttumaan -tyttöjen jälkeen. Jos mies "antaisi palautetta " tähän tapaan niin se olisi maailman loppu.
Tykkäisitkö sinä että sinulle heitetään irstasta läppää? No, minä en ainakaan ja hyvä että Ammadille siitä sanottiin.
Ei ole Ammad poika tottunut saamaan palautetta😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vvtu menis hermo tuollaisiin hiplaajiin!
Sehän on yritys kiihottaa toista, ei vain itseään.
Paskasilla kynsillä ronkitaan ihoa.
Hellyys on sinulle ronkkimista? Kuulostaa siltä että olet jäänyt vanhempiesi hoivaavaa kosketusta vaille :(
Kiitos huolenpidostasi, mutta toisessa kiinniroikkuminen pakonomaisesti nimen omaan viestii lapsena kosketuksesta vaille jäämisestä.😁
Vierailija kirjoitti:
Daniel on kovin rauhaton.
Jännittää?
Pärnian merkkaa miestä. Onko miehistä kivaa, kun tyttö pitää kättään miehen reidellä julkisesti, se on sitä näyttämistä, huonoa itsetuntoa, että tämä on minun.
Ilmari muuttui miljoona kertaa komeammaksi, kun hymyili jaksossa 24. Häntä pukee vieno hymy
(4.6.2026, Puolustusvoimien lippujuhlan päivänä: miten se huomioidaan jaksossa, ainakin pitäisi huomioida).
Jossain oli, että on kuvattu syksyllä 2025 eli vähän yli puoli vuotta sitten.
Onko Samuelin musavideolla esiintyvä nainen Säde?
Vierailija kirjoitti:
Ilmari on koko saaren järkevin tyyppi. Täysin sinut itsensä kanssa ja minusta hänessä on tunneälyä paljon enemmän kuin noissa nonstop jauhajissa.
Ilmarin pisteet nousivat ropisten, kun hän sai suunsa auki Jennin kanssa. Vähän varautuneelle ja jäyhälle ihmiselle tuo on hankala ympäristö. Jennistä olen pitänyt alusta asti ja nyt näen tässä parissa potentiaalia vaikka voittoon. Ulkomaailma on sitten toinen juttu etäsuhteineen, mutta nyt on kiva seurata heitä.
Vierailija kirjoitti:
Jossain oli, että on kuvattu syksyllä 2025 eli vähän yli puoli vuotta sitten.
Onko Samuelin musavideolla esiintyvä nainen Säde?
Kieltämättä samaa näköä, mutta nenä on ihan erilainen. Eli ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmarin pisteet nousivat ropisten, kun hän sai suunsa auki Jennin kanssa. Vähän varautuneelle ja jäyhälle ihmiselle tuo on hankala ympäristö. Jennistä olen pitänyt alusta asti ja nyt näen tässä parissa potentiaalia vaikka voittoon. Ulkomaailma on sitten toinen juttu etäsuhteineen, mutta nyt on kiva seurata heitä.
Yhtä en ymmärrä: Jennillä on mutkikas tuo työkuvio, joten miksei vaihtaisi työtä? Onhan hän tehnyt monenlaista duunia, joten ei kai tämä nykyistäkään työtä olisi mikään pakko jatkaa?
Tykkäisitkö sinä että sinulle heitetään irstasta läppää? No, minä en ainakaan ja hyvä että Ammadille siitä sanottiin.