Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen päiväkotiaika loppuu kohta... Nyyh...

Vierailija
06.05.2007 |

Voi että on haikea mieli. Kuopuksemmekin on jo niin iso, että menee syksyllä eskariin, ja päiväkotia enää pari viikkoa jäljellä. Päiväkoti on ollut aivan ihana, ja itken varmaan vikana päivänä :-(. Jotenkin tuntuu haikealta jättää tuo aika taakse, tuntuu, että se " oikea" lapsuus loppuu ja mulla ei ole enää pikkuista lasta... :-(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne päiväkotiin mennessä, joten turha nyyhkiä.

Vierailija
2/6 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän nyyh kyllä :´(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpaiseeko totuus?

Vierailija
4/6 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen lähtee syksyllä eskariin ja pieni lapsi se on edelleen. Kuopus on lapsi myös. Päiväkoti on tehnyt heille tosi hyvää. Varsinkin esikoisen vuodesta päiväkodissa olen tosi tyytyväinen. Hyppäys suoraan kotoa eskariin olisi ollut liian raju.

Vierailija
5/6 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kuopus meni päiväkotiin vasta vähän yli 3-vuotiaana, esikoinen oli kotona eskariin asti, ja oli tosi iso virhe. Sen takia laitoin kuopuksen päiväkotiin, koska en halunnut samaa virhettä toistaa hänen kohdallaan. Itse olen myös ollut aina kotihoidossa, ja olen siitä vieläkin katkera vanhemmilleni. Haikeana aina katselin lapsia, jotka saivat leikkiä siellä ihanalla päiväkodin pihalla... Mutta ehkä te asutte alueella, jossa päiväkodit ovat huonoa tasoa, ja lapset tulevat huonoista perheistä? Silläkin on merkitystä. ap

Vierailija
6/6 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtymävaihe aina on jotenkin haikeaa aikaa.

Meillä olivat päiväkodin eskarissa joka hoitopäivän aikana