Hinnoittelu apua itsepalvelukirppikselle!
Kaipaisin vähän apua paljonko voisin pyytää seuraavista tavaroista kun vien ne itsepalvelukirpparille?
- Eija Rasinmäen Kisu matto lastenhuoneeseen, se isoin koko, siisti ei pahempia tahroja
- Finlaysonin Hip Hop kankaasta ompelijalla teetetyt verhot, uuden veroiset
- Muumi-aiheinen tikkikankaasta ommeltu päiväpeitto
Tarkoitus olisi päästä noista eroon, mutta en nyt ihan ilmaiseksikaan viitsini niistä luopua. Eli mitähän noista voisi pyytää...?
Kommentit (7)
Merkkivaatteista ei kirppiksellä välttämättä saa sitäkään. Toisaalta jos sopiva ostaja osuu kohdille, niin voihan sitä ensin yrittää hieman kalliimmalla ja alentaa sitten loppua kohti. Huuto.netissä HipHop tuotteet käyvät hyvin kaupaksi ja hinta nousee varmasti korkeammaksi kuin millä se kulkee hyllykirpiksellä.
Tässä vinkkejä hinnoiksi.
- matto 10-15 euroa
- verhot 10 euroa
- päiväpeite 10-15 euroa
Kamala rutina näistäkin hinnoista alkaa, mutta joka noista tykkää ja ovat siistejä, niin varmasti menee kaupaksi. Rutisijat hakekoot tavaransa tarjoustalosta.
olen hinnoista allun kanssa samaa mieltä, tosin päiväpeite 10e :-) Matot usein on tuota 10e-20e luokkaa ja enempikin, vaikkei mitenkään hyväkuntoisia ole.
P.
vähän saman suuntaisia hintoja olin ajatellut itsekkin. Matto 20e, verhot 10e ja päiväpeitto 5-10e. Toivotaan että menevät kaupaksi!
Olen vailla pojan jatkettavaan sänkyyn päiväpeittoa, samoin verhoja. Jos myymäsi tuotteet ovat pojalle sopivia/reippaan värisiä ja haluat myydä ne suoraan, laita viestiä eh1705@kolumbus.fi
lastenhuoneen Muumi verhot (3 kpl 140 cm leveitä) ja päiväpeiton samasta kankaasta kirpputorilla. Verhoista sain 15 euroa ja päiväpeitosta 10 euroa. Verhot olivat ihan tavalliset suorat verhot, päiväpeitto oli samaa kangasta (tikattuna) ja reunat satiininauhalla viimeisteltynä, työn jälki ammattimaista.
En ole tuontapaista tuotetta myynyt, mutta usein kirppiksillä 10-30% uuden vastaavan hinnasta on ehdoton maksimi.