Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suosivatko tekoälyt amerikkalaisia tuotemerkkejä?
23.03.2026 |
Käytän välillä tekoälyä valitessani jotain uutta tarvitsemaani tuotetta. Olen nyt ollut huomaavinani että saan herkimmin vastaukseksi amerikkalaisia tuotemerkkejä. Ovatko muut huomanneet samaa?
Toki älyt joita käytän ovat amerikkalaisia mutta muita on hiukan heikosti tarjolla? Kiinalaista en halua käyttää, ja eurooppalaista kokeilin mutta se ei ollut hyvä, sain selkeästi huonoja/vääriä vastauksia, muihinkin kuin tuote kyselyihin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa