Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä alustoilta nykään etsitte töitä? MOL ei taida enää toimia?

Vierailija
22.03.2026 |

LinkedIn, joo en ole siellä enkä mene. Koneistushommia ja sellaista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siis töissä, mutta viikonloppu hommat kiinnostaa

Ap

Vierailija
2/8 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita suoraan hakemuksia potentiaalisiin työnantajiin. Työpaikat on piilossa.

Hallituspuolueet, EK ja työnantajajärjestöt on hyviä hakukohteita - siellä tiedetään, että töihin pääsee menemällä töihin. Lähetä niihin siis paperiset hakemukset puoluetoimistoon tai konttoriin. Ole valmis ottamaan mitä tahansa soveltuvaa työtä. Osoitteet löytyy netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on niinpäin, että rekrytointifirma ottaa yhteyttä, ja juuri LinkedInin kautta.

Vierailija
4/8 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on niinpäin, että rekrytointifirma ottaa yhteyttä, ja juuri LinkedInin kautta.

Ai esim. viilaajaan?

Vierailija
5/8 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaista on tietämys palstalla, ei nämä työttömät täällä edes etsi töitä 🤢

Vierailija
6/8 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mol on muuttanut nimeä, mutta sillä ohjautuu yhä uudelle sivustolle. Juuri olen hakemassa töitä, kun nykyinen projekti loppuu kohta, ja sitä kautta olen hakenut kahta paikkaa. Toisesta ei ole kuulunut alkukuittauksen jälkeen, toisessa olen käynyt 2 haastattelukierrosta. Ensi viikolla selvinnee. Lisäksi katson valtiolle.fi paikkoja. En nyt vielä muita

Vierailija
7/8 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunitori

Vierailija
8/8 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hiljaista on tietämys palstalla, ei nämä työttömät täällä edes etsi töitä 🤢

En ole työtön. Mutta ihan itse etsin oman työni, eikä tarvinnut keneltäkään pyytää apua. Tein pari viikkoa salapoliisityötä ja löysin numeron jonne soittaa. Ei heillä edes ollu hakuja ja ihmetteli mistä sain numeron. Kerroin vaan, et tulen teille töihin,millon pidetään haastattelu. Nyt olen ollu siellä yli 10 vuotta töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän