Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkakiusaaminen

Vierailija
21.03.2026 |

Meillä yksi narsisti pyörittää peliä, olen siellä pahisten joukossa. Ihme kyyläämistä, tarkkailua, silmien pyörittelyä, vihjailemista, kyselyä ei niin hyvissä tarkoitusperissä, utelua, suoranaista valehtelua, dramatisoinitia, liioittelua, vähättelyä you name it.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiusaaja, mutta kiusaan vain vittumaisia kollegoja, jotka ovat käytöksellään ansainneet rangaistuksen

Vierailija
2/6 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti olet, kai sen jo itsekin tiesit.

Vierailija
4/6 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatti olet, kai sen jo itsekin tiesit.

😅

Vierailija
5/6 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuinpa saamaan työpaikan kun kuntien yhdistyminen oli kiivaimmillaan. Se oli järkyttävää aikaa. Kaikki kyräilivät toisiaan, saako tästä porukasta joku kenkää. Minulla oli kyllä kokemusta, jota en päässyt näyttämään, en saanut edes tietokonetta käyttööni. Minua ei otettu mukaan työyhteisöön. 

Miksi otettiin työntekijä, jolla ei ollut mahdollisuutta työntekoon????? Joku kunnan rahoitusjuttu???? 

Onneksi pääsin oikeisiin töihin, mutta ko virastoa kohtaan tunnen edelleen kauhua. 

Vierailija
6/6 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että. Minä pääsin kerran kostamaan tällaiselle kiusaajalle. Olin jo toisen firman palveluksessa ja hän tuli esittelemään sitten projektia. Olisittepa nähneet sen akan ilmeen kun se astui huoneeseen ja huomasi minut. Yritti pelastaa tilannetta hunajaisella äänellä ja "mehän tunnetaan jo ennestään". Oli aivan häkellyksissä ja yritti miettiä miten etenisi tilanteessa. Tein siitä mahdollisimman vaikean hänelle. Tietenkään emme sitten tehneet yhteistyötä tuon firman kanssa, esitys meni häneltä penkin alle. Vieläkin mulla nousee kasvoille veemäinen ilme, kun ajattelen tuota tilannetta. Onneksi kukaan meidän firmassa ei altistunut tuolle naiselle. Sääliksi käy ihniset jotka joutuvat hänen kanssaa työskentelemään. Ihmettelen miksi jotkut ovat tuollaisia. Minä olin uusi työntekijä kun hän kiusasi. Helppo kohde.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän