Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pitäiskö tankata täyteen nyt kun 95E maksaa vasta 2,20 litra kun se viikon kuluttua voi maksaa jo yli 3 euroa?
Kommentit (5)
Semmoista se on köyhän bensalenkkarin elo. Rahamies tankkaa halpaa pörssisähköä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Osta mielummin sokeria sauna täyteen.
Ei mene onneksi bensaa kuin pojan kevariin ja mopoon
Kohta sota loppuu. Trump sanoo olevansa valmis neuvottelemaan. Samaan aikaan siirtää maihinnousutukialuksia alueelle. Kun toimittaja kysyy niin vastasi: I migth have a plan, I migth not.
On se ovela.
Alue: Aihe vapaa
Tottakai ja ota kanistereita mukaan, sillä kohta voi mennä 5 euron raja rikki.