Mee töihin huutelijat
Pieni joukko ottaa tosissaan ehkä.
Suurimmalle osalle tuo on ääliömäinen muka ovela kiäh kiäh:
Miltäs nyt tuntuu kun paheksutaan, että ei olla kunnollisia?
Oikeasti huutelija ei itse edes paheksu. Naureskelee, että saa muut paheksumaan.
Melko hullua.
Kommentit (8)
Oikeistopolitiikkaa, työttömät on itse syyllisiä tilanteeseensa. Työnantajia ei syyllistetä.
Mutta onko se huuto muka niin väärin ja vääryys?
Kyllä monet tarvitsee esim. laihtumista eikä ota sitä tosissaan ennen kuin lääkäri sanoo, että "laihduta!".
Vierailija kirjoitti:
Oikeistopolitiikkaa, työttömät on itse syyllisiä tilanteeseensa. Työnantajia ei syyllistetä.
Sinä taas syyllistät työnantajia ja ihmettelet, kun ei oteta töihin.
Kuka tahansa meistä voi olla työnantaja. Sinä olet heistä kaikista huonoin, kun et työllistä edes itseäsi.
Suomessa on kannattavampaa olla työtön kuin työssäkäyvä ja vasemmisto vieläpä kannustaa siihen, että älä tee töitä, jos se ei ole kivaa. Töitä on, edelleen suurin osa kantasuomalaisista alle 65v aikuisista on töissä, joten mikä siinä työnteossa on niin kamalaa, että sitä ei voi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kannattavampaa olla työtön kuin työssäkäyvä ja vasemmisto vieläpä kannustaa siihen, että älä tee töitä, jos se ei ole kivaa. Töitä on, edelleen suurin osa kantasuomalaisista alle 65v aikuisista on töissä, joten mikä siinä työnteossa on niin kamalaa, että sitä ei voi tehdä?
Älä valehtele, ei kannusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taas syyllistät työnantajia ja ihmettelet, kun ei oteta töihin.
Kuka tahansa meistä voi olla työnantaja. Sinä olet heistä kaikista huonoin, kun et työllistä edes itseäsi.
Olekko tyhymä
Olet persu kun huutelet !!!!!