Tori - kaikki menee kaupaksi
Alkaa käymään kuntoilusta tämä Postissa ravaaminen. Tori-diili toimii niin hyvin, että kaikki menee kaupaksi käypään hintaan.
Kommentit (6)
Mulla sama homma! Olen myynyt viime aikoina kaiuttimia, palapelejä, kengät, jopa villasukat (tästä olin vähän yllättynyt).
Olen käyttänyt psykologiaa ja "kattanut postikulut ostajan puolesta". Laitan siis pari euroa lisää hintaa, mutta ihmiset ostaa kun "ilmainen toimitus" näyttää paljon kivemmalta kuin "postikulut alkaen 2,99 ja Torin käsittelykulut 1,5 euroa"
Itse en ole tekemässä rahaa, vaan hankkiutumassa tavarasta eroon. Kuitenkin haluan, että postikulut ja pakkausmateriaalit kattautuvat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä myyt?
Vanhaa elektroniikkaa pois nurkista pyörimästä. Puhelimia, digikameroita, ym.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama homma! Olen myynyt viime aikoina kaiuttimia, palapelejä, kengät, jopa villasukat (tästä olin vähän yllättynyt).
Olen käyttänyt psykologiaa ja "kattanut postikulut ostajan puolesta". Laitan siis pari euroa lisää hintaa, mutta ihmiset ostaa kun "ilmainen toimitus" näyttää paljon kivemmalta kuin "postikulut alkaen 2,99 ja Torin käsittelykulut 1,5 euroa"
Itse en ole tekemässä rahaa, vaan hankkiutumassa tavarasta eroon. Kuitenkin haluan, että postikulut ja pakkausmateriaalit kattautuvat.
Sama, nurkkien siivousta. Paljon annan tavaraa myös ilmaiseksi, mutta näiden kiinnostuneiden kanssa on aika säätämistä, sellainen hälläväliä asenne. Eivät ymmärrä käsitettä "sovittu" tai "lupaus" ollenkaan.
Kohta saatte niskaanne syytökset Suomen talouden pilaamisesta kun kulutatte väärin :Xd
Mitä myyt?