Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vaimolta uskaltaa pyytää dominoivia juttuja sänkyyn?

Vierailija
15.03.2026 |

Moikka tytöt (ja pojatkin jos sattuu lukemaan) 👋

Olen ihan tavallinen heteromies, naimisissa jo useampi vuosi ja seksi on meillä pääsääntöisesti tosi kivaa ja normaalia suihinottoa, perusmisiota, välillä päällimmäisenä nainen jne. Ei mitään valittamista oikeastaan.

Mutta viime aikoina mua on alkanut kiihottaa tosi paljon ajatus siitä, että vaimo ottaisi vähän dominoivamman roolin. Että hän sitoisi mut kädet kiinni (esim. kravatilla tai jotain softtia), istuisi naamalle kunnolla ja pitkään, käskisi mua ja tekisi ehkä muitakin juttuja mistä hän itsekin tykkäisi ja nauttisi. Ei mitään äärimmäistä väkivaltaa tai kidutusta, vaan just tämmöstä "sinä teet mitä mä sanon ja mä nautin sun palvelemisesta" -meininkiä. Gentle femdom-tyyppistä kai, jos nyt termejä käytetään.

Nyt vaan mietin, että kuinka iso riski on tuoda näitä esiin? Meillä on muuten tosi turvallinen ja avoin suhde, mutta tää tuntuu silti aika isolta askeleelta kun tähän asti on menty aika peruskaavalla. Pelkään että hän ajattelee mun olevan joku outo perv tai että se muuttaa häntä kohtaan tuntemuksia. Toisaalta oon myös kuullut, että moni nainen tykkää yllättävän paljonkin kun saa olla se joka käskee ja saa kumppanin täysin haltuunsa.

Mitä mieltä ootte?

Olisiko tää teistä liikaa / outoa pyytää pitkästä parisuhteesta?

Miten ois fiksuinta tuoda asia esiin ilman että se tuntuu siltä että "nyt mun pitää muuttua joksikin BDSM-ihmiseksi"?

Onko joku teistä itse kokeillut dominoivaa roolia kumppanin pyynnöstä miten se tuntui?

Tai ootteko saaneet mieheltä samanlaisia toiveita ja miten reagoit?

Kiitos jo etukäteen vastauksista, tää helpottaa varmaan monen mielessä pyörivää asiaa 😅 Haluun vaan tehdä meidän seksistä vieläkin kivempaa molemmille, mut en halua mokata suhdetta tällä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan suoraan vaimolle sanoa, että hei sulle tuli tälläinen ajatus, jota haluaisit kokeilla. Miltä kuulostaa? Tai sitten ehdotat vaimolle, että haluaisitko sitoa minut ja saat tehdä mitä haluat (tuskin mitään HC juttuja alkaa puskista kokeilemaan :))

Meillä tuollaista harrastetaan satunnaisesti puolin ja toisin. Kummallakaan ei ole mitään alistamisen liittyvää fetissiä, mutta vaihtelu virkistää pitkässä parisuhteessa

N34

Vierailija
2/2 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitset vaan rohkeasti jossain välissä, että olis todella kuumaa, jos hän esim. sitoisi kätesi. Ei tuosta vielä mitenkään saa "outo pervo" -vaikutelmaa, menee ihan tavanomaisen uusien juttujen kokeilun kategoriaan. Voitte sitten aloittaa pienesti, jos häntä yhtään kiinnostaa (ja saattaa suurella todennäkösyydellä kiinnostaakin, jos ei ole aina ollut ehdottoman alistuvaa tyyppiä itse). Mutta älä turhaudu tai näytä pettymystäsi jos hän ei (heti) innostu, jottei hänelle tule paineita toteuttaa asioita, joita ei halua.

Itselleni tapailukumppani vain näytti sidontavälineitään kokeillakseen, kiinnostavatko ne minua. Luulin ensin että hän odottaa minun olevan se, joka sidotaan jne., mutta innostuin oikeasti, kun hän kertoi että minä voisin tehdä asioita hänelle... Huh, onneksi joku ehdotti, en olisi muuten ikinä päätynyt kokeilemaan dominointia ja se olisi ollut todella suuri menetys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi