Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ristiriitainen käytös

Vierailija
13.03.2026 |

Olemme seurustelleet jo jonkin aikaa. Minulla on joitain ongelmia elämässäni ja olen tarvinnut etäisyyttä useamman kerran. Mies on ollut ymmärtäväinen ja kärsivällinen. Hän ei ole pakottanut mihinkään ja on aina ollut hyvä minulle.

Nyt kuitenkin hänen käytöksensä on muuttunut. Viesteihini vastaa lyhyesti eikä edes vastannut mitään kun sanoin: rakastan sinua. Aiemmin on aina vastannut takaisin.

Mitä tässä pitäisi ajatella? :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaa tuo mies.

Vierailija
2/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan sitä ristiriitaista käytöstä on, kun vuoronperään tarvitset etäisyyttä ja rakastat. Ei tuollaista loputtomiin jaksa kukaan.

Taitaa olla aika etsiä uusi hölmö peliesi uhriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet kestä mitään ongelmia. Heille pitää olla vain kiltti, helppo, mukava, iloinen, aurinkoinen, nauravainen, itsestään huoltapitävä (= hoikka), äidillinen hoivaaja.

Jos itse tarvitsisit apua, tukea tai lohdutusta, olet miehen mielestä mielenterveysongelmainen, laiska plösö. 

Tähän on valitettavasti tultu. 

Vierailija
4/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tällä kertaa jaksanut tämän pidempää satua väkerrellä?

Vierailija
5/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet kestä mitään ongelmia. Heille pitää olla vain kiltti, helppo, mukava, iloinen, aurinkoinen, nauravainen, itsestään huoltapitävä (= hoikka), äidillinen hoivaaja.

Jos itse tarvitsisit apua, tukea tai lohdutusta, olet miehen mielestä mielenterveysongelmainen, laiska plösö. 

Projisoit, kuten kuka tahansa narsisti. Niitä teissä naisissa on nykyään paljon.

Vierailija
6/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja on tullut miehellä vastaan. Tällä kertaa saat etäisyyttä ehkä ihan lopullisesti. 

Vierailija
7/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene provosoimaan ja lietsomaan miesvihaa jollekin muulle foorumille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän