Tein maukkaan lihaspullakastikkeen ja siihen kylkeen Lidl parhaan muushin
Oli ihan maukas namis herkkuađ
Ps. KivikylÀn lihaspullia
Kommentit (18)
Lopeta tÀmÀ jokapÀivÀinen hössötys. Et ole mestarikokki.
Kannattaisi ehtoisan emÀnnÀnkin ottaa mallia.
Lidlin muusi on hyvÀÀ kun laittaa sopivasti suolaa, pippuria ja voita. Lihapullat teen itse.
Naakkikastike ja lihaspullakastike Best Of The Best!
Lidlin muusi on ihan hyvÀÀ mutta mielestÀni nestettÀ saa laittaa kyllÀ vÀhintÀÀn 0.5 .1 dl enemmÀn kuin mitÀ ohjeessa sanotaan.
eilen itsetehty lihapullataikina sikanautaa ,teen kermoilla joskus, joskus loraus vishyÀ joka tekee kuohkeutta, oluttakin, mutta ei ikinÀ sipulikeittoa, vaan ihan oma korppujauho,kermaviili.
osan paistan suolaisessa voissa valurautapannulla---huomioi silloin se suolan mÀÀrÀ- osan uunissa pellillÀ.
teen ihan vaan mummon muusia, mutta yhtÀ usein itsetehtynÀ perunamuusin eli perunasoseen.
joo ja joskus ruskeasoosi tai ruskea kermakastike, niissÀ ero.
ja joooo.o oikotie onneen- noi sun valitsemat kivikylÀn pyörykÀt toimii kun ei viitsi itse tehdÀ. noi on hyviÀ,mutta ei niin tÀyttÀviÀ kuin itse valmistetut. ja
syötkö sinÀ kivikylÀn nakkeja ja heidÀn lenkkiÀ. joko sellaisenaan tai kastike,keitto. ihan yliveto.
sana - saunalenkki- hÀmÀÀ- siis tosi hyvÀ keitto tulee siitÀ. laitan sinappia aina makkarakeittoon sekÀ ketsuppia ns mausteeksi.
no, sulla oli ihan kiva lounas.
tee huomenna sama.
kivaa pÀivÀnjatkoa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin muusi on ihan hyvÀÀ mutta mielestÀni nestettÀ saa laittaa kyllÀ vÀhintÀÀn 0.5 .1 dl enemmÀn kuin mitÀ ohjeessa sanotaan.
totta. itse teen useimmin ennemmin mummon muusia ja siihen voita lisÀnÀ tai ihan alusta oma muusi voilla. kaikki toimii noista fiiliksestÀ riippuen.
Tuliko mielenterveyspotilas jankkaamaan niin kauan ettÀ jouduit myöntÀmÀÀn muusin olevan pussista?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko mielenterveyspotilas jankkaamaan niin kauan ettÀ jouduit myöntÀmÀÀn muusin olevan pussista?
Olen myöntÀnyt sen vuodesta 2005 asti. Ihan parasta muushia.
Mene muualle mainostamaan sitÀ lastenkiusaaja kauppaasi ja se muusi on tÀyttÀ paskaa ja ÀssÀn vastaava huomattavasti parempi Ilmiannettu
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle mainostamaan sitÀ lastenkiusaaja kauppaasi ja se muusi on tÀyttÀ paskaa ja ÀssÀn vastaava huomattavasti parempi Ilmiannettu
Höpö höpö, Lidlin muusi on paras riippumatta muista mieltymyksistÀ kauppoja kohtaan.
miksei tÀtÀ kukkakaali-muussipÀÀtÀ bannata!
Ei ole Àiti opettanut ettÀ ruualla ei leikitÀ!