Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko seksi isokokoisen miehen kanssa paremmalta kuin pienikokoisen miehen kanssa?

Vierailija
11.03.2026 |

Mieheni on pieni ja hintelä. Paneminen ei tunnu juuri miltään. Tein syrjähypyn. Mies oli kookas ja nautin seksistä tämän  kanssa huomattavasti enemmän kuin oman mieheni kanssa. Nyt tekee mieli käydä vieraissa.

Tuntuuko seksi isokokoisen miehen kanssa paremmalta kuin pienikokoisen miehen kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuntuu huomattavasti paremmalta isokokoisen kanssa, enkä nyt puhu peniksen koosta tai oikein pituudestakaan, kunhan on minua lyhyttä naista pidempi. 

Tykkään, että mies on todella lihaksikas, pitää olla voimaa ja kokoa. Mutta en kyllä sitten ole mitään hintelämpiä tavannutkaan saati ketään pettänyt, en keksi yhtään hyvää syytä pettämiselle. 

Yhden normaalivartaloisen perusliikunnallisen miehen kanssa olin aikanaan hetken, mutta ei vain ollut tyyppiäni eikä herättänyt haluja alkuhuuman jälkeen. 

Vierailija
2/7 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoinen mies pani minua. En tuntenut mitään. Kullin liikkeitä sisälläni en edes huomannut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei miehen muu koko merkitse, mutta kalun paksuus. Omalla miehelläni, muuten täydellisellä, on lähinnä grillimakkaran paksuinen. Vähän paksumpi saisi olla. Pari kuukautta sitten opin hyvän konstin, melkein kuin Pirkka-niksin. Hyvin liukastettu isohko anustappi kakkoseen ja ukko työstää ykköseen. Tuntuu yhtä hyvältä, ellei vähän paremmalta kuin paksu kalu. 

N28

Vierailija
4/7 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en alunperinkään viehäty hintelistä miehistä, ja seksiä harrastan vain mielestäni himoittavan miehen kanssa. Pitää olla leveät hartiat ja sporttinen mies, vaikka pieni mahanalku, mutta ei mikään maratoonari. 

Vierailija
5/7 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei miehen muu koko merkitse, mutta kalun paksuus. Omalla miehelläni, muuten täydellisellä, on lähinnä grillimakkaran paksuinen. Vähän paksumpi saisi olla. Pari kuukautta sitten opin hyvän konstin, melkein kuin Pirkka-niksin. Hyvin liukastettu isohko anustappi kakkoseen ja ukko työstää ykköseen. Tuntuu yhtä hyvältä, ellei vähän paremmalta kuin paksu kalu. 

N28

Juurikin tämä. Peppuun tappi, niin antaa naisellekkin nautintoa.

Vierailija
6/7 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikokoinen mies pani minua. En tuntenut mitään. Kullin liikkeitä sisälläni en edes huomannut. 

Jos siis pienestä kikkelistä kyse, niin anukseen reilunkokoinen tappi ja sieltä voisi apu löytyä siihen, että saat tuntoa. Kannattaa oikeasti kokeilla, vaikka tuntuis, että peppu on no go 🙂😋. En tiiä auttaako se, mutta saapihan sitä kokkeilla.

Vierailija
7/7 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu. On ihana maata satakiloisen karjun alla lähetyssaarnaaja-asennossa, kun henki ei meinaa enää kulkea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi