Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Mikael Junger olisi ollut ylellä tarpeistonhoitajana (jatkuu)

Vierailija
04.05.2007 |

Olisiko Maria M. rakastunut ja rikkonut avioliiton. On nimittäin todella kaunis nainen ja todella ruma mies.

Mikaelissa mua ärsyttää kun eron jälkeen sanoi haastattelussa että eniten tulee ikävä omaa taloaan. Eikö tytär merkinnyt mitään??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavia esimerkkejä löytyy pilvin pimein.

Vierailija
2/8 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikaelissa mua ärsyttää kun eron jälkeen sanoi haastattelussa että eniten tulee ikävä omaa taloaan. Eikö tytär merkinnyt mitään??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta jotain sellaista veikeyttä ja veijarimaisuutta siinä on, että uskon, että saa naiset sillä ja puheillaan lääpälleen.

Vierailija
4/8 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitsi kun minäkin olen monena iltana ihastellut ihan ääneen, että onpas kaunis nainen, siis oikein todella upea nainen, niin nyt se kaikki vähän lässähti. Ei näytä siis Mariakaan enää miltään glamour-naiselta kun mies on peikkomainen, blondi ja tavis. :(

Vierailija
5/8 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ette voi verrata, olisiko joku ihastunut samaan tyyppiin, jos hän olisikin jotain muuta kuin on!(?)!

Vierailija
6/8 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsee puolisokseen kuuluttajan?

Vierailija
7/8 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen elävää arkistoa ei voi katsoa kuin Microsoftin ohjelmilla. Ja minä kun luulin, että Yleisradio on yleishyödyllinen organisaatio, kaikille tarkoitettu. Menee nimittäin kohta tv-luvan maksu harkintaan...

Vierailija
8/8 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jungerilla ollut jokin vakava sairaus, syöpä tms. josta ilmeisesti on parantunut? Minä ajattelin vain niin, että jos on niinkin pahasta paikasta selvinnyt, niin haluaisi varmaan kunnioittaa elämää ja saamaansa " jatko-aikaa" , ettei menisi sitten tekemään mitään näin ikävää läheisilleen, kuten nyt tämmöinen pettäminen ja avioero. Olen ollut ihmeissäni siitä, että JUnger teki näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän