Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minäpä tilasin geisha kuulat :) kysymys:

Vierailija
04.05.2007 |

En kerro miehelle mitään, saa nähdä huomaako mitään :)

niiin se kysymys: kuinka kauan yleensä menee, ennen kuin niiden vaikutuksen huomaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jo kahden päivän jälkeen tulee jotain voimaa, mutta vasta viikkojen kärsivällinen ja säntillinen treeni tuottaa kunnon tulosta.

Vierailija
2/14 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. epätietoinen, ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin voi laittaa vaikka lenkin ajaksi (kun ensin on tietty kotona kokeillut, että pysyy sisällä..), siellä ne hölskyvät niin että lihakset kramppailee lenkin ajan. Kuitenkin vain pieniä aikoja kerrallaan putkeen.

Vierailija
4/14 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA ne pitää pestä ja huuhdella huolellisesti jokaisen käyttökerran välissä.

Kuulat asetetaan emättimeen ja sitten seisaallaan ollessa pitää jännittää alapään lihaksia (=lantiopohjan lihakset) niin, etteivät kuulat putoa.

Kun tekee tuon päivittäin vaikkapa kotiaskareiden lomassa (tiskatessa tms) niin vaikutus alkaa näkyä pian pidätyskyvyn lisääntymisenä ja alapään yleisenä jämäköitymisenä.

Vierailija
5/14 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kierukan kanssa voi harrastaa myös seksiä.

Vierailija
6/14 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just nuo smartballsit mä tilasin! täytyy toivoa, että on hyvät.

ap

Vierailija
7/14 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tulee tosi nopeasti tulosta :) ja itsekkin saa ihan toisenlaista nautintoa, voin vakuuttaa...

Vierailija
8/14 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa sanottiin, että rv 20 asti voi treenata. Sitten synnytyksen jälkeen jälkivuodon loputtua

Vierailija
9/14 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niin valtavat, että ei niitä saa putoamaan, vaikka kuinka yrittäisi. Jos siis on ensin saanut ängettyä ne sisään...

t. kolmen äiti

Vierailija
10/14 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentouttamalla lihakset ja liukastetta mukaan, niin hyvin menevät paikoilleen.

Varma keino saada pimppalihakset piukaksi.

Voi käyttää odotusaikanakin. Neuvolassa mainittiin viikko 30 jälkeen kannattaa tiedostella ylim. suppareita, muuten ei mitään rajoitettu.

Nyt mulla on ollut 6kk hormonikierukka, ja kuulat vieläkin tavalliseen tapaan (2-4 tuntia päivässä) menossa mukana ((:

Vierailija
11/14 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäppä vaikka huutonettiin niin etköhän tienaa hyvät rahat *REPS*

Vierailija:

Ovat niin valtavat, että ei niitä saa putoamaan, vaikka kuinka yrittäisi. Jos siis on ensin saanut ängettyä ne sisään...

t. kolmen äiti

Vierailija
12/14 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus samanlaiset 3 kpl kuulat. Masentavan huonot, eivätkä tarkoitettu ollenkaan jatkuvaan käyttöön. Lelut!

Nyt on ollut laadukkaat silikoniset pallot, ja näihin olen hyvin tyytyväinen. Tietysti niitä " rihkamakuulia" kalliimmat nämä oli.

Vierailija
13/14 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä Smartballseilla on ihan hyvä aloittaa. Parissa kuukaudessa huomaat tuloksia. Myöhemmin voit siirtyä pienempiin ja painavempiin kuuliin.

näin minä

Vierailija
14/14 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ja toimivat tosi nopeasti. Systerilläni meni yli puoli vuotta sählätessä niiden kuulien kanssa ennen kuin auttoivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän