Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jonka nähdessäni minussa tapahtuu jotain

Vierailija
08.03.2026 |

Mitä tämä oikein on. Samassa (isossa) kaupungissa asuu eräs mies, joka sattuu muutamia kertoja vuodessa tulemaan vastaan kaupassa tms. Joka kerta kun näen hänet, jotain tapahtuu minussa.

En normaalisti huomioi koskaan ketään, kukaan ei herätä minussa mielenkiintoa tai huomioisin edes ylipäänsä ketään. Ihmiset on minulle jotenkin sellaista harmaata massaa.

Olen parisuhteessa, ollut jo pitkään, kuin myös hän. Kun törmäsin häneen ensimmäisen kerran, tajusin heti että olemme vaihtaneet tinderissä pari viestiä juuri ennen tai kenties vähän samoja aikoja puolisoidemme kuvioon tuloa. Törmäsin häneen siis sattumalta tyyliin kaupassa jokunen vuosi tuon tinder-viestittelyn jälkeen ja hän sai minussa heti jonkin reaktion aikaan. Tajusin myös välittömästi, että apua ohitin hänet jotenkin viestitellessä ja hän tuntuukin tältä!

Minulla ei siis kukaan tuntematon mies ole koskaan tuntunut miltään. Tämä on hullua. Viikonloppuna olimme toiselta puolelta suomea tulossa kotiin ja pysähdyimme huoltoasemalla vessaan. Kun kävelin sisään näin hahmon sivusilmällä ja tunsin samantien jotain outoa. Menin jotenkin hämilleni, kun erotin piirteistä sen olevan hän. Tunsin, että hänkin katsoi minua. Tunnen sen aina. Minusta tuntuu, että hänellä on myös jotain erikoista minua kohtaan. Tai toki hän voi olla mies, jolla on kaikkia naisia kohtaan jokin kiinnostus.

Onko tällainen yleistä vai olenko seonnut vuosikausiksi yhdestä ainoasta miehestä elämäni aikana tällä tavoin? Tästä tinder-hommasta on 10 vuotta aikaa. Mitä tämä oikein on? En usko erityisesti mihinkään kohtaloon tai muuhun yliluonnolliseen, mutta tämä on niin outoa että minua häiritsee onko tämä ihminen jokin juuri minulle tarkoitettu. Mitä teen, tämä tunne ei lopu näköjään vaikka kuinka monta vuotta menisi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yhteydessä tähän mieheen mutta minä olenkin rohkea ja ihminen, joka uskoo, että asioilla on tarkoituksensa. 

Vierailija
2/8 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tai toki hän voi olla mies, jolla on kaikkia naisia kohtaan jokin kiinnostus."

Tai kaikilla naisilla on kiinnostus tähän mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, olen siis jo 40v kuin myös hän. Hänellä on samanikäinen alakoululainen lapsi kuin meillä, joten hän on pariutunut kumppaninsa kanssa täsmälleen samoja aikoja kuin itsekin ja saanut melko pian perheenlisäystä. 

Koen etten ikinä pystyisi tekemään mitään tälle asialle niin kauan kuin olen itse tai hän on suhteessa. Mutta kyllä myönnettävä, on minulla näiden vuosien aikana esim. Pikkujouluihin lähtiessä käynyt mielessä, että jos joskus häneen törmäisin jossain baaritiskillä tms jossa olisi mahdollisuus edes sanoa hei tai vaihtaa katse. Tämä on kamalaa. 

Ap

Vierailija
4/8 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wou. No Tsemppiä.. 

Vierailija
5/8 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis hänessä ei ole mitään ulkonäöllistä erikoisuutta, siis että olisi jotenkin uskomattlman komea tms. Mutta jokin mieletön karisma hänessä minun aisteihini on. Perus daddy, jopa vähän tuima ilme mutta silti jokin välähdys hänen katseessa on jos/kun ne kohtaavat.

Siksi en uskaltanut nyt viimeksikään katsoa häntä. Ja se harmittaa minua. Haluaisin kerrankin katsoa jotakuta niin, että viestittäisin katseellani jotain mikä ei jäisi epäselväksi. Ajatukset on viime päivät vain harhailleet siinä, että ensi kerran kun hänet näen niin minun on uskallettava antaa katseen kohdata. Olen kuin joku teini. Ihan kamalaa.

Ap

Vierailija
6/8 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Ehkä välillänne on jotakin erityistä, joka ei ole sanoin selitettävissä. Toinen kysymys on sitten teetkö asialle jotakin, vai annatko vain olla. 

Vierailija
7/8 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Menee ohi. Miten parisuhteesi voi?

Vierailija
8/8 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi minä huolissani ja ihmeissäni olenkin, kun tämä ei mene ohi. Olen ihan normaali jalat maassa-tyyppi, enkä edes tajua jos/kun joku flirttailee minulle. Tämän tajuan, mitä tässä kerta toisensa jälkeen tapahtuu. En usko että hörhöilen mitään omiani sen suhteen, että koen hänenkin tuntevan jotain. Tai niin ainakin luulen, varmaan hulluksi tullut. 

Parisuhteessa ei mitään ihmeitä ongelmia, arki, seksi ja elo sujuu tasaisesti. En ole tosiaan mitenkään tyytymätön nykyiseen elämääni. Toinen pitkä parisuhde elämässä, niin ymmärrän ettei alkuvuosien huuma ja kiima kestä (välttämättä) vuosikymmeniä, mutta silti voi nauttia yhteisestä elämästä. En ole haihattelemassa mihinkään tai pohdi eroa.

Sitä pohdin, että jos ero joskus tulee niin sitten minun on kyllä aivan pakko jotain tehdä tämän tunteen suhteen. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme