Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä meni niin eri lailla kuin sen suunnittelin :(

Vierailija
04.05.2007 |

Olen rakastanut erästä miestä 1 vuotta, hän on ollut rakas ystäväni, saavuttamaton unelma. Olen perustanut perheen toisen kanssa, ystävä on ollut kaikki nämä vuodet elämässä mukana. Nyt hän on sairastunut vakavasti, aikaa on enää ihan hetki. Nyt hän kertoi tunteistaan, on aina rakastanut minua. Olo on turta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä parasta olette olleet hyviä ystäviä nämä vuodet, eikä vaan muisto jostain kaukaisuudesta..

Vierailija
2/6 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä on myös hyvä ettet perustanut perhettä hänen kanssaan. Pian olisit leski.

joskus saavuttamaton unelma on se paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä elämässä milloinkin tapahtuu- joku muu(kohtalo) sätää ne. Ihmiset on tyhmiä kun ne luulee että elämä menee niinkuin he tahtoo.

Vierailija
4/6 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi nvinut loppua ja voisit vaikka inhota ex-miestäsi.

Nyt olette olleet ystäviä koko ajan ja kuulit, että myös hän on rakastanut sinua. Miten romanttista. Sinulle jää ihanat muistot hänestä ja silti sinulla on oma mies ja lapset. Et menetä kaikkea.

Vierailija
5/6 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siitä kannata olla kiitollinen? miksi aina pitää ajatella sitä, mitä ei ole saanut eikä osata olla kiitollinen siitä, mitä on saanut?

Vierailija
6/6 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö siitä kannata olla kiitollinen? miksi aina pitää ajatella sitä, mitä ei ole saanut eikä osata olla kiitollinen siitä, mitä on saanut?