Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison tekemättömyys

Vierailija
05.03.2026 |

Mieheni ei osallistu millään tapaa kotitöihin. Alkuvuosina hieman teki jotakin, mutta nyt täysin lamaantunut. Olen yrittänyt puhua asiasta, mutta ei mitään muutosta.

Nyt on tullut mitta täyteen. 

Onko kellään muulla tämmöistä puolisoa? Ja kuinka kestätte?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa ajauduttiin samaan. Lapsia tähän tuli 4 ja kotona ollessa tuli automaattisesti hoidettua kaikki. Nyt kun töissä molemmat niin enpä tee enää minäkään ja kämppä kaaoksessa.

Vierailija
2/7 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole. Suoraan sanottuna en oikein edes tiedä miten suhtautua moiseen miesvauvaan. Oma mies kun on aina ihan itsestäänselvänä asiana tehnyt oma-aloitteisesti kotitöitä siinä kuin minäkin.

Mutta jos tuo on tosiaan jatkunut jo vuosia niin se taitaa olla vain miehen perusluonne ja asenna. Se on vähän että "ota tai jätä", ei tuo tuosta enää radikaalisti muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän siivoaa, ketä haittaa.

Vierailija
4/7 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/7 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole lapsia, niin helppo ratkaisu: ukko ulos. Noita vapaamatkustajia on paljon, äiti passannut kotona. Tottuneet palveluun. 

Minulla juuri tuollainen, huomaamatta olen kotiäitinä passannut häntä lasten ohessa. Nyt kun ollaan kahden, niin olen huomannut, että ei tee mitään käskemättä. Pitkään en tätä enää katsele.

Vierailija
6/7 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen käytös, että pitää toista ilmaisena kodinhoitajan, kertoo paljon ihmisestä: itsekäs tyyppi, joka ei arvosta toista!

Vierailija
7/7 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on vähän että "ota tai jätä", ei tuo tuosta enää radikaalisti muutu."

Valitettavasti noin useimmiten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi