Maajussille morsian 2026
MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…
Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.
MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (234)
Olisiko vähän tylsiä ja jotenkin liian ehdottomia
Mitä hitsiä? Tää ei ole OFFICIAL.
Antti vaikutti mukavalta ja fiksulta nuorelta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästys on paha harrastus. Sellasia pitää karttaa.
Metsästyksellä ja metsästyksellä on eroja. Hirvieläimiä kannattaa ihan aidosti vähentää, metsästää laillisesti ja muuten asiallisesti, käyttää ravinnoksi - mutta mitään susien tai mäyrien trofeemetsästystä tietenkään ei voi hyväksyä. Mä olen kaupungista muuttanut maalle ja eihän se kivaa ole että eläimiä ammutaan, meilläkin tuossa pihassa kulkee ja käy syömässä "bambeja". Täällä maalla vaan on pakko autoilla ja jatkuvasti saa olla varuillaan ettei joku ryntää keulaan.
Luonto kyllä hoitaisi tasapainon eläinten välillä, mutta ihmisen sotkee sen omalla toiminnallaan, koska pystyy hävittämään kannat helposti sukupuuton partaalla ja sitten joku toinen laji siitä hyötyy ja kasvaa liian suureksi.
Kun kettuja ammutaan, lisääntyy jyrsijät ja pieneläimet jotka sitten sairastuu ruttoon, kun kannat on liian suuria. Kettu pitäisi nuo kannat kurissa jos saisi elää. Ihan turhaa metsästystä.
Susi hoitaisi liian suuret hirvi ja peura kannat jne.
Mutta mitä vielä. Ihmisen pitää ampua kaikki mikä liikkuu ja vain sen takia, että se on samoilla apajilla, kuin ihminen.
Ihminen haluaa itse ampua sorsanpoikaset syksyllä , kun ne on 4kk ikäisiä ja siksi pitää hävittää kaikki pienpedot, jotka ehkä söisi jonkun sorsanmunan.
"Kannanhoito" on sitä, että muut lajit tap*etaan, että ihminen sitten itse pääsee tap*pamaan sen eläimen joka olisi samoilla metsästysmailla.
Enkä huutele kaupungista vaan maalta ja olen nähnyt miten kaikki mikä liikkuu pääsee maalla hengestään.
Täällä on mieletön viha luontoa ja luonnossa eläviä eläimiä kohtaan. Ainoa hyvä eläin on TUOTANTOELÄIN joka elää vain tuottaakseen ihmiselle rahaa. Muuten silläkään ei ole mitään merkitystä.
Tuotantoeläimen tärkein tehtävän on pitää meidät elossa, tuottaa ruokaa. Raha on toissijainen asia. Rahaa kun ei voi syödä.
Vappu voitaisiin korvata viime vuoden ohjelmassa katsojien suosikiksi nousseella Aadalla
Tuo ei vaan ole nykypäivää, että vanhempiensa tilalla asuva nuorimies etsii orjaminiää tekemään (oman ansiotyönsä ohella) tilan koti- ja maataloustöitä ja tuottamaan perillisiä. Joskus sata vuotta sitten nämä miehet takuulla olivat tavoiteltuja saaliita, mutta en ymmärrä, kuka tuohon lähtee nykyään.
20-vuotias tyttö haluaa jo vakiintua?
Kerkiät vielä , nauti vaan sinkkuudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vappu voitaisiin korvata viime vuoden ohjelmassa katsojien suosikiksi nousseella Aadalla
Katsojien suosikiksi?
Jos sinä itse siellä vedät käteen sen nai**osen vuoksi, älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
47 vuotias - no way.
Kyllä Jetta on tosi yes way, mikäli vaan on yhä impi
Siis mikä ihmeen pakkomielle joillakin on tuohon "impeyteen"? Minua kyllä ainoastaan ihmetyttäisi, jos tuon ikäinen ihminen olisi yhä täysin kokematon.
Ja vielä kaksospoikien äiti. Todella outoa, ettei joku ymmärrä sitä vertaa, että Jetta ei siis ole enää "impi".
Vierailija kirjoitti:
Äkkiseltään huomio kiinnittyy heidän samaan ja erittäin korkeaan ikään.
käsittääkseni ohjelman alkuidea olikin, että etsitään puolisoita niille hieman vanhemmille aiamiespojille ja vanhoillepiioille jotka eivät muuten paria saa. Joku parikymppinen ei edes kunnon maajussi ole vaan korkeintaan vanhempiensa apuri kotitilalla.
Vierailija kirjoitti:
Asko on symppis ja sivistyneen oloinen mies. Ihan toista kuin nuo nuoremmat mukana olevat.
Asko voi olla mukava mutta vaikuttaa siltä, että on ikänsä ollut kova ottamaan viinaa/kaljaa ja vetämään sätkää. Ja syö varmaan yksipuolisesti jotain lenkkimakkaraa. Ei ihme, että näyttää vanhalta.
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen "suuressa viisaudessaan" on häirinnyt ravintoketjun tasapainoa niin että jotkut lajit menestyy ja toiset katoaa (pienpedot ja supikoirat tuhoaa) niin saapi niitä korjausliikkeitä yrittää tehdä. Metsästäjät myös ruokkivat riistaa. Kyllä minusta ihan hyvä harrastus.
Yleensä nuo metsästyksen vastustajat ja arvostelijat ovat sellaisia etteivät ole olleet missään tekemisissä metsästyksen kanssa. Riistanliha on aitoa lähi-luomuruokaa 👍
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä miettimistä, olenko tarpeeksi sievä, jotta voisin kirjoittaa maajussille? Jos pääsee haastatteluun, voivat sitten tv:n katsojat arvioida, että onko osallistuja sievä. Rumat, älkää vaivautuko!
Ei saa olla liian kauniskaan. Kateus iskee katsojiin. Nähty on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästys on paha harrastus. Sellasia pitää karttaa.
Metsästyksellä ja metsästyksellä on eroja. Hirvieläimiä kannattaa ihan aidosti vähentää, metsästää laillisesti ja muuten asiallisesti, käyttää ravinnoksi - mutta mitään susien tai mäyrien trofeemetsästystä tietenkään ei voi hyväksyä. Mä olen kaupungista muuttanut maalle ja eihän se kivaa ole että eläimiä ammutaan, meilläkin tuossa pihassa kulkee ja käy syömässä "bambeja". Täällä maalla vaan on pakko autoilla ja jatkuvasti saa olla varuillaan ettei joku ryntää keulaan.
Luonto kyllä hoitaisi tasapainon eläinten välillä, mutta ihmisen sotkee sen omalla toiminnallaan, koska pystyy hävittämään kannat helposti sukupuuton partaalla ja sitten joku toinen laji siitä hyötyy ja kasvaa liian suureksi.
Kun kettuja ammutaan, lisääntyy jyrsijät ja pieneläimet jotka sitten sairastuu ruttoon, kun kannat on liian suuria. Kettu pitäisi nuo kannat kurissa jos saisi elää. Ihan turhaa metsästystä.
Susi hoitaisi liian suuret hirvi ja peura kannat jne.
Mutta mitä vielä. Ihmisen pitää ampua kaikki mikä liikkuu ja vain sen takia, että se on samoilla apajilla, kuin ihminen.
Ihminen haluaa itse ampua sorsanpoikaset syksyllä , kun ne on 4kk ikäisiä ja siksi pitää hävittää kaikki pienpedot, jotka ehkä söisi jonkun sorsanmunan.
"Kannanhoito" on sitä, että muut lajit tap*etaan, että ihminen sitten itse pääsee tap*pamaan sen eläimen joka olisi samoilla metsästysmailla.
Enkä huutele kaupungista vaan maalta ja olen nähnyt miten kaikki mikä liikkuu pääsee maalla hengestään.
Täällä on mieletön viha luontoa ja luonnossa eläviä eläimiä kohtaan. Ainoa hyvä eläin on TUOTANTOELÄIN joka elää vain tuottaakseen ihmiselle rahaa. Muuten silläkään ei ole mitään merkitystä.
Tuotantoeläimen tärkein tehtävän on pitää meidät elossa, tuottaa ruokaa. Raha on toissijainen asia. Rahaa kun ei voi syödä.
Pysyn oikein hyvin elossa ilman tuotantoeläimiä. Ilman mitään eläimiä. Eläimet eivät ole mulle ruokaa.
Muutaman jussin "vaatimus" ehdokkaalle kuulosti kyllä kummalliselta,mutta toisaalta hyvä,että sanovat,millaista kumppania etsivät ja toivovat. Eipähän tule sitten yllätyksenä.
Ihmettelen,miksi Max on yleensä hakenut ohjelmaan,jos kaverit ovat kaikki kaikessa. Aika menee kavereiden kanssa pelatessa ja autoja rassatessa,etäsuhde ok. Kuka nuori nainen haluaa suhteen sellasen tyypin kanssa,en tiedä. Saakohan Max paljonkin kirjeitä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkiseltään huomio kiinnittyy heidän samaan ja erittäin korkeaan ikään.
käsittääkseni ohjelman alkuidea olikin, että etsitään puolisoita niille hieman vanhemmille aiamiespojille ja vanhoillepiioille jotka eivät muuten paria saa. Joku parikymppinen ei edes kunnon maajussi ole vaan korkeintaan vanhempiensa apuri kotitilalla.
Nyt on kyllä jo hieman yläkantissa osallistujien ikä. 2047 alkaa olla liian vanha.
Hannu näyttää Emmerdalen Aaronilta
Entä, jos syynä onkin, että on jonkun eksän kroonisesti sisälle ripuloivaa koiraa tai kissaa joutunut huusaa liikaa tai eksän hevonen jatkuvadti sairas ja kaikki rahat menee eläinlääkäriin. Syy voi olla tuollainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Max on kyllä todella luotaantyöntävän oloinen 🤮 Ei pidä eläimistä eikä tuleva nainenkaan sais olla eläinrakas. Muutenki vaikutti tosi lapselliselta.
Kouvolan Sanomat kirjoitti huhtikuussa 2022 somepaheksuntaa herättäneestä tapauksesta, jossa nuori mies vei kaninsa baariin. IS:n tietojen mukaan kanin omistaja on uudella Maajussille morsian -kaudella nähtävä Max, 24.
Häh? Mikä se on?