Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mul on eräs tuttu kun kerron hänelle asioita, hän kysyy myöhemmin samat asiat monta kertaa

Vierailija
04.03.2026 |

Esimerkkinä. Kerron että lähden reissuun sunnunataina klo 8.00

2 päivän päästä hän kysyy: Ai milloin olitkaan lähdössä?! . Vastaan taas: Sunnuntaina klo 8.00

Viikkoa myöhemmin kysyy: ai niin mikä päivä olit lähdössä?

Mikä tuollaisen aiheuttaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono muisti?

Vierailija
2/12 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tuttu kuten sanoit. Tuo uudelleen kysyminen on joko small talkia tai hän ei vaan paina asiaa mieleensä koska on tuttusi ja hänen ei tarvitse sitä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kirjoita ylös tietoa. Aika normaalia. Ei muutkaan muista. Ellei ole nuori ja terävä.

Vierailija
4/12 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystäväsi vielä viikon jälkeen kysyy niin unohditko itse lähteä matkalle? 🤣

Vierailija
5/12 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on muistin kanssa ongelmia. En yksinkertaisesti muista.

Vierailija
6/12 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itselläni on ainakin tosi huono muisti joten en kykenisi tuollaista asiaa muistamaan välttämättä ja saattaisin kysellä useaan kertaan. 

Itselläni taas oli kaveri jolle sai usein sanoa saman asian moneen kertaa mutta tämä johtui siitä että hän on itsekäs inhottava ihminen joka käyttää kaiken aikansa muiden haukkumiseen ja toisista juoruamiseen. 

Voit itse päätellä kumpaan kategoriaan henkilö kuuluu. 

Vierailija
7/12 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali small talkia. Ei varmaan muista, ei jää mieleen, ei ole oleellinen tai tärkeä asia hänelle, mutta haluaa kohteliaasti huomioida sinua. 

8/12 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneksä mun äitin? 😅

Vierailija
9/12 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on yksi kaveri, joka saattaa avautua samasta asiasta viisikin kertaa yhden päivän aikana. Siis ihan sama asia ja sama huuto samoilla sanoilla. Olen joskus huomauttanut, että sinä kerroit tuon tänään jo kolmesti. Ei muista kertoneensa. Välillä aika rasittavaa. Onkohan tuokin joku sairaus?

Vierailija
10/12 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ei kiinnosta tarpeeksi ne toisten asiat, eivätkä siis paina mieleensä niitä vastauksia / unohtavat ne heti vaikka ne kuulevat. Ja kysyvät sen takia sitten samaa asiaa uudestaan.

Vierailija
11/12 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on tuttu kuten sanoit. Tuo uudelleen kysyminen on joko small talkia tai hän ei vaan paina asiaa mieleensä koska on tuttusi ja hänen ei tarvitse sitä tehdä.

Mulle kaveri soittelee asioistaan jatkuvasti. Olen kyllä kuuntelevani kiinnostuneena mutta ei niihin korvakarvoihin paljonkaan niistä jää.

Vierailija
12/12 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  ole tarpeeksi kiinnostunut ko asiasta, se on hänelle toisarvoinen. Eri asia on ,jos kaikista asioista kyselee noin,. Silloin on jo muistissa vikaa paljonkin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi