Mitä tehdä kun ei saa toista hereille?
Pitäisi lähteä iloiselle retkelle kaupungille ja syömään niin en saa toista ajoissa hereille. Olisi mukavaa olla liikenteessä päivän valolla eikä iltasella. Sitäpaitsi lounasaikana on halvempaa syödä. Pitääkö pistää puoliso maksamaan kaikki, koska on hänen vikansa jos emme ehdi ajoissa. Hän pisti myöhään nukkumaan, vaikka komensin ajoissa nukkumaan. Itse olen virkeä. Toista ei tunnu saavan millään hereille. Että minua ärsyttää!! Eikä ole nyt kysymys mistään kankkusesta.
Kommentit (5)
Kai te sovitte edellispäivänä lähtöaikataulusta, etkä vain olettanut, että puoliso tajuaa herätä aikaisin?
Jos sovitte, tekisin kuin ensimmäinen vastaaja jo ehdotti. Ja jos puoliso ihmettelee tai valittaa, niin sanoisin, että minä lähdin yksinäni, kun hän ei herännyt vaikka niin sovittiin.
Jos on sovittu joku lähtöaika tai aika jolloin ollaan jossain paikassa vaikka syömässä tai muuta, eikä toinen välitäkään sitten olla ajoissa lähdössä, lähden itse. Tulkoon perässä tai olkoon tulematta. Jos antaa toisen aina noudattaa omia aikataulujaan hän pitää itsestäänselvyytenä, että se toinen kyllä joustaa ja odottaa. Jossain vaiheessa kannattaa lopettaa se pelleily ja vetää liinat kiinni.
Minä inhoan tuollaisia ihmisiä jotka yrittävät määrätä mihin aikaan pitää lähteä. Sinä haluat lounaalle ja toinen ei halua, mene siis itse
Aikuista ihmistä et ala paimentaa. Lähde itseksesi kaupungille ja syömään. Jos puolisoa ei kiinnosta, niin häntä ei kiinnosta.