Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti miksi nuorisotaloissa on ikäraja.

Vierailija
04.03.2026 |

Mitä hemmettiä mä turhaan käyn hakemassa seuraa sieltä kun mut heitetään sieltä ulos kun kerron ikäni . Mitä aikuinen voi enää tehdä tässä tilanteessa kun on liian vanha olemaan nuori? Mitä se ikä vaikuttaa ihmiseen ikäsyrjintää! Mä olen etsinyt Aikuisten kohtaamispaikkoja mutta en ole löytänyt. se on totta että aikuiset on syrjitty ikäryhmä! Oikeasti ne tekee kaikkia retkiä ja tutustuu oman ikäryhmän ihmisiin ja aikuiselle ei ole yhtäkään paikkaa minne mennä. Sä jäät vaan sisälle tai huudat kadulla yksinäisyyttä. Mieliala lääkkeitä korvaamaan sosiaalinen kanssakäyminen! Terapiaa siihen että haluaa viettää aikaa ihmisten kanssa. Tääkö on maailman onnellisin maa. Minä en jaksa! En vaan käsitä miksi on näin vaikeaa saada aikuisille jotain kohtaamispaikkoja. Lapsia ja nuoria on aina suosittu maailmassa! Mä olen liian vanha saamaan seuraa ei saakeli. 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkekaa itsenne roskikseen sinne te kuulutte 

Vierailija
42/48 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoskaa lentokoneen alle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tw saatte siitä että kannustatte itsemurhaan? 

Vierailija
44/48 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten niissäkin on oltava ikärajat, ettei kaikkialla ongelmia aiheuttavat MIEHET tule sinnekin häiriköimään.

Vierailija
45/48 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sitä aika sedäksi ittensä siellä tunsi 19v ikäisenä, ja niihin aikoihin lopetin nuokullla nuokkumisen.

Vierailija
46/48 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisotalojen ikäraja on nykyään 29 tai 30, joten aika harvinaista taitaa olla, että sisäänpääsy jäisi iästä kiinni.

Vierailija
47/48 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorisotalojen ikäraja on nykyään 29 tai 30, joten aika harvinaista taitaa olla, että sisäänpääsy jäisi iästä kiinni.

Riippuu vähän paikasta. Minun mielestä ajatus jostain nuorisotilasta ikärajalla 13-30 on kyllä ihan karmea. Tuossahana ollaan ihan erilaisissa elämänvaiheissa enkä näe yhtäkään syytä miksi pitäisi olla joku "kohtaamispaikka" yläkouluikäisille ja 25vuotiaille. Hyviä ikärajoja on esim paikat 18-29vuotiaille ja 12-18v. Juuri täysikäistynyt voi vielä vähän hetken haeskella että käykö mielummin nuorten vai aikuisten puolella vai vähän molemmissa. 12-18vkin voi olla vähän ongelmallinen jos sekaisin eri sukupuolia mutta toimii esim jos kysessä on tyttöjen talo. Yleensä nuorisotoiminta portaistetaan 12-14v, 15-17v ja 18-29v ryhmiin ja tuo on varmaan toimivin jako.

Vierailija
48/48 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittaa aivan sairaita ja sekopäisiä juttuja ja tuollainen hullu sitten pitäisi päästää nuorten pariin! Ap ei kuulu mihinkään muualle kuin suljetulle. Tämä aloitus poistoon heti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme