Oikeasti miksi nuorisotaloissa on ikäraja.
Mitä hemmettiä mä turhaan käyn hakemassa seuraa sieltä kun mut heitetään sieltä ulos kun kerron ikäni . Mitä aikuinen voi enää tehdä tässä tilanteessa kun on liian vanha olemaan nuori? Mitä se ikä vaikuttaa ihmiseen ikäsyrjintää! Mä olen etsinyt Aikuisten kohtaamispaikkoja mutta en ole löytänyt. se on totta että aikuiset on syrjitty ikäryhmä! Oikeasti ne tekee kaikkia retkiä ja tutustuu oman ikäryhmän ihmisiin ja aikuiselle ei ole yhtäkään paikkaa minne mennä. Sä jäät vaan sisälle tai huudat kadulla yksinäisyyttä. Mieliala lääkkeitä korvaamaan sosiaalinen kanssakäyminen! Terapiaa siihen että haluaa viettää aikaa ihmisten kanssa. Tääkö on maailman onnellisin maa. Minä en jaksa! En vaan käsitä miksi on näin vaikeaa saada aikuisille jotain kohtaamispaikkoja. Lapsia ja nuoria on aina suosittu maailmassa! Mä olen liian vanha saamaan seuraa ei saakeli.
Kommentit (48)
Olen 58 vuotias ja oli kyllä kiva seurata teinityttöjä pelaamassa biljardia tiukoissa pöksyissään.
Kävely siinäkö on mun ainoa aktiviteetti mitä voin tehdä!
Syrjäytyminen alkaa siitä kun täyttää 18 vuotta.
Miksi ihmeessä aikuinen ihminen haluaisin teinien kanssa pyöriä? Oletko jotenkin jälkeenjäänyt?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä aikuinen ihminen haluaisin teinien kanssa pyöriä? Oletko jotenkin jälkeenjäänyt?
Sinä olet jälkeenjäänyt jätesäkki!
Koska ne ovat tarkoitettu nuorisolle. Eläkeläisille on omaa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko teinit jälkeenjääneitä ? Oho !
Vierailija kirjoitti:
Koska ne ovat tarkoitettu nuorisolle. Eläkeläisille on omaa toimintaa.
Ei kun mä olen 26 vuotias!
Eräässä ikärajattomassa kohtaamispaikassa oli nuorten ryhmä. Tosin koska vakikävijät muodostivat tiiviin porukan, ikäraja nousi sitä mukaa kun vakiporukka täytti vuosia.
Tällaisia ikärajattomia kohtaamispaikkoja pitäisi olla joka paikassa, tekevät arvokasta mielenterveystyötä kohtuu halvalla, varsinkin jos vapaaehtoisia on vetämässä harrasteryhmiä.
Rydman, kokeile mielummin vaikka tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
Rydman, kokeile mielummin vaikka tinderiä.
Mulla on mies
Kannattaa hakeutua noihin ohjaajaksi.
Pääsee sisäpiiriin monessa mielesssä.
Taas pelkkiä Nälviviä Luusereita.
Mulla on Turha elämä!