Satoja suomalaisia vielä jumissa Dubaissa ja Dohanissa
Kommentit (62)
Tulee mieleen mennä arabiemiraattiin nuorilla naisilla. Ookoo. Se kertoo jo siitä, että ihan sama mitä sieltä tulee.
Vääntykää vaan rauhattomille alueille.
Mut älkää itkekö kun joudutte tantereelle.
Kyllä Suomessa on nyt hyvä olla .
Mitähän nuo nuoret naiset oikein luulee?
Sehän on niin, että suomimuija ei ole erityisen haluttua niissä piireissä.
Ehe ehe. Mitäs läksit. Sul on mun luonto. Kikkelis kokkelis vaan.
Monesko aloitus tästä aiheesta. Kyllä ne sieltä tulee tavalla tai toisella. Jos ei muuten, niin sinkkiarkussa.
Vierailija kirjoitti:
Ehe ehe. Mitäs läksit. Sul on mun luonto. Kikkelis kokkelis vaan.
Ilmeisen pakkomielteistä touhuu. Ei sieltä rikasta miestä saa kuitenkaan.
Miksihän valveutunut tyyppi lähtee maahan, jossa ei pidetä minään?
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein ole missään.
https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/dab8ebd2-4139-445c-a1e6-4ba8aaa4a…
Pitää olla aika kana-aivo, jos tuonne haluaa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein ole missään.
Ei ole totta kyllä. 😉
Onhan se stressaava päätös lomalle, jossa levon sijaan tuleekin stressiä kun piti olla eilen jo töissä. Osalla varmasti alkaa olla stressiä myös siitä miten pitkään oma budjetti voi venyä yli. Ja kuinka pitkään saa pitää työpaikkansa, jos ei ilmaannut paikalle (syy kuin syy - meillähän on upea potkulaki).
Mikäs hätä niillä on, joilla on rahaa yli oman tarpeen ja sellainen työ jossa saa itse päättää milloin sitä tekee tai ei tee. Mutta nyt saavat varoa ettei rosvojoukko käy vierailemassa kotona, kun on levitelty kuvia ja tietoa lomasta eikä päättymispäivä olekaan enää tiedossa.
Kauheeta sentään. Ketkä sinne on vängännyt?
Sinne on vääntyneet ihailua kerjäävät. Nyt ne kerjää kotiinpääsyä.
Pebaa vaan heiluttamaan öljyhemmoille.
Räkänokastakin mies tulee muttei tyhjän naurajasta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se stressaava päätös lomalle, jossa levon sijaan tuleekin stressiä kun piti olla eilen jo töissä. Osalla varmasti alkaa olla stressiä myös siitä miten pitkään oma budjetti voi venyä yli. Ja kuinka pitkään saa pitää työpaikkansa, jos ei ilmaannut paikalle (syy kuin syy - meillähän on upea potkulaki).
Mikäs hätä niillä on, joilla on rahaa yli oman tarpeen ja sellainen työ jossa saa itse päättää milloin sitä tekee tai ei tee. Mutta nyt saavat varoa ettei rosvojoukko käy vierailemassa kotona, kun on levitelty kuvia ja tietoa lomasta eikä päättymispäivä olekaan enää tiedossa.
Osuit oikeaan. Olen samaa mieltä.
Uskon, että muslimit pohjimmiltaan halveksivat vääräuskoisia. Saattavat sietää hetken, jotta saavat rahat pois, mutta se on pelkkää pintaa.
En ole moneen vuoteen matkustanut Turkkiin tai Egyptiin.
Dubai, Doha - ei mitään syytä matkustaa!!
Ai kamalaa sentään