Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä päässäsi liikkuu juuri ennen kuin mies työntyy sisällesi?

Vierailija
03.03.2026 |

Makaat selälläsi ja levität jalkasi, mies hieroo peniksellään pilluasi, ohjaa sen suuaukolle...

Mitä juuri silloin ajattelet tai millaisia tuntemuksia sinulla on?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen jotain komeaa vierasta miestä! Ehkä työkaveriakin ;)

Vierailija
22/60 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon "mitä päässäsi liikkuu" tuli heti mielikuva, että juuri ennen ei liiku mitään, sen jälkeen siellä liikkuu jäykkä kalu ja jonkin ajan kuluttua myös sperma. Mutta mulla onkin likainen mielikuvitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veri siellä valtimoissa kulkee kovaa kyytiä. 

Vierailija
24/60 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toi urpo lopetti nuolemisen, mun orkku oli ihan hilkulla. 

Vierailija
25/60 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulli ja kolmas on kädessä muuta kysyttävää?

Vierailija
26/60 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, en tosiaankaan tykkää em toimista. Miehet kuvittelevat, että naiset haluavat heidätsisällr - sehän on miesten toive, ja vain joskus joidenkin naisten, etenkin rakastuneena.

Jos mun mies jättäs sormetuksen tai nuolemisen kesken, varmaan tirvasisin!

Vierailija
27/60 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, en tosiaankaan tykkää em toimista. Miehet kuvittelevat, että naiset haluavat heidätsisällr - sehän on miesten toive, ja vain joskus joidenkin naisten, etenkin rakastuneena.

"Miehet kuvittelevat, että naiset haluavat heidätsisällr - sehän on miesten toive, ja vain joskus joidenkin naisten, etenkin rakastuneena."

Miksi haluat aina vähätellä ja dissata muita naisia, jos he haluavat eri asiaa kuin sinä? Mun mielestä tosi alentavaa mennä väittämään, että rakkaudenhöperyyttään joku vain voi kullia haluta sisäänsä. Sä et vain voi sitä hyväksyä?

Vierailija
28/60 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veri

29/60 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kokenut ikinä seksiä niin en voi tietää enkä edes tiedä miksi vastaan tähän varmaan v**uuttaan ja näiden vastausten perusteella aloin taas miettiä että haluanko ylipäätään koskaan seksiä edes kokeilla olen kuitenkin 36 vuotta pärjännyt ilman ja ihan omasta päätöksestä 

Pentti Karvonen on trollien kuningas ou je

Vierailija
30/60 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet kuvittelevat, että naiset haluavat heidätsisällr - sehän on miesten toive, ja vain joskus joidenkin naisten, etenkin rakastuneena."

Miksi haluat aina vähätellä ja dissata muita naisia, jos he haluavat eri asiaa kuin sinä? Mun mielestä tosi alentavaa mennä väittämään, että rakkaudenhöperyyttään joku vain voi kullia haluta sisäänsä. Sä et vain voi sitä hyväksyä?

Etkö sinä usko, että minusta tuntuu just tuolta? Minä todellakin hyväksyn (jos joku mun hyväksyntää kaipaakaan) jos jotkut naiset haluaa sitä kalua sisälleen, miksen hyväksyisi. Hyväksy sinäkin se ettei todellakaan kaikki halua, muutakuin siksi että mies haluaa. En usko että mieskään palaa halusta sormettaa, mutta tekee niin, kun nainen siitä nauttii.

Kun en yhdynnässä pelkässä siis saa, niin miksi himoitsisin sitä sisääni? En näe tässä nyt mitään halveksuntaa , kun ei se sitä ole. 

Aina nousee poru kun nainen sanoo ettei niin hulluna sitä kalua halua, mieshän sitä haluaa, kun se on miehelle ihanaa. Samann euforian saan sillä klitoriksella!

Vierailija
31/60 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etkö sinä usko, että minusta tuntuu just tuolta? Minä todellakin hyväksyn (jos joku mun hyväksyntää kaipaakaan) jos jotkut naiset haluaa sitä kalua sisälleen, miksen hyväksyisi. Hyväksy sinäkin se ettei todellakaan kaikki halua, muutakuin siksi että mies haluaa."

Et siis edes halunnut yrittää ymmärtää mitä sanoin, kuten aina. Sinun haluistasi mminulla ei ole minkäänlaista epäselvyyttä, kun olet ne palstalla ehkä 10000 kertaa kertonut, enkä myöskään väittänyt mitään sinun haluistasi. Kerroin miltä minusta tuntuu, ja minusta tuntuu siltä, että on todella alentavaa väheksyä toisia naisia "nuoriksi rakastuneiksi" jos HE ITSE haluavat kalua sisäänsä. Miksi sinun täytyy epäillä muita naisia ja heidän sanomisiaan?

"En usko että mieskään palaa halusta sormettaa, mutta tekee niin, kun nainen siitä nauttii."

Voin kertoa, että minä palan halusta nuolla ja sormettaa. Sulle pitäisi ilmeisesti maailman olla jotenkin todella yksinkertainen, sillä tavalla että on naiset, ja sitten on miehet, mutta yksilöitä ei ole lainkaan. Tai jos joku väittää jotakin yksilöllistä haluavansa tai tykkäävänsä, niin sitten korkeintaan valehtelee koska nainen on nainen ja mies on mies ja sillä hyvä.

Vierailija
32/60 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis nainen vaiko mies? En pysy kärryillä. Mutta niin tai näin, olet agressiivinen koska et ymmärrä.

Minä taas ymmärrän ja siksi en ole vihainen.

Vierailija
33/60 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä ei saisi ilmeisesti sanoa 1000 kertaa?

Vierailija
34/60 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi teet itsellesi ja miehellesi noin? Annatko seksiä ainoastaan, koska saat muita hyötyjä suhteesta? Mitä älyä feikata halua yhdynnässä, jos siitä ei kerran pidä?"

Pidän parisuhteestani, tiedän että se olisi miehelleni hirveä taakka, jos kertoisin etten niin välitä seksistä. Haluan pitää miehen tyytyväisenä. En minä siivouksestakaan pidä erityisemmin, mutta se on tehtävä, jos haluaa pitää kodin siistinä.

Vierailija
35/60 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeskelen kattolautoja.

Vierailija
36/60 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen Britanniaa.

Vierailija
37/60 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi teet itsellesi ja miehellesi noin? Annatko seksiä ainoastaan, koska saat muita hyötyjä suhteesta? Mitä älyä feikata halua yhdynnässä, jos siitä ei kerran pidä?"

Pidän parisuhteestani, tiedän että se olisi miehelleni hirveä taakka, jos kertoisin etten niin välitä seksistä. Haluan pitää miehen tyytyväisenä. En minä siivouksestakaan pidä erityisemmin, mutta se on tehtävä, jos haluaa pitää kodin siistinä.

"Miksi teet miehelesi noin?" No pitäskö häneltä kieltää paneminen, josta HÄN saa nautintonsa? Enkä ANNA seksiä ainoastaan, koska saan muita hyötyjä jne. EN haluan seksiä, ja se ei ole sama kuin paneminen, nainti tai nussiminen!!! Mieheni huolehtii minulle orgasmeja kyllä, ei siihen mitään panoja yksistään tarvita, ja siis haluan seksiä, monipuolista sellaista  ja paljon.

Vierailija
38/60 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen lumoutuneena ihanan jäykkää penistä, joka aivan kohta kairaa syvälle sisääni enkä voisi olla enää kiimaisempi. Päässä ei liiku sillä hetkellä yhtään mitään.

Vierailija
39/60 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole olemassa kirjoitti:

Enpä ole kokenut ikinä seksiä niin en voi tietää enkä edes tiedä miksi vastaan tähän varmaan v**uuttaan ja näiden vastausten perusteella aloin taas miettiä että haluanko ylipäätään koskaan seksiä edes kokeilla olen kuitenkin 36 vuotta pärjännyt ilman ja ihan omasta päätöksestä 

Eiköhän seuraavatkin 36v ilman. pysy vaan kotona ja pidä turpasi kiinni.

Vierailija
40/60 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä sanavalinta, että sanoit nimenomaan ensisijaisesti pitävästi parisuhteesta, etkä siitä puolisosta. Tavallaan koko homma perustuu valheelle. Tuttu nainen oli 20 vuotta naimisissa kaappihomon kanssa, kunnes selvisi ettei hänkään oikeasti välittänyt juuri seksistä, ainakaan naisen kanssa. 

Itsekin sanoit, että miehelle olisi suuri taakka, jos tietäisi asioiden todellisen tilan. Onhan se ikävää luulla olevansa aidosti rakastettu, ja sitten selviää, että puoliso on ajatellut ostoslistoja tai vaikkapa miehiä koko ajan, ja tehnyt homman pakosta vaan pitääkseen kulissit pystyssä.

Itse olen ollut sekä halukkaiden että haluttoman kanssa, ja ero on kuin yöllä ja päivällä. Ehkä olet taitava näyttelijä. 

En tarkemmin tunne elämäänne, mutta heitän kuitenkin seuraavan ajatuksen ilmaan. Mitä, jos miehesi olisi feikannut koko ajan jonkin muun asian suhteessa, olettaen että kyseessä on muutakin kuin kulissi/kämppissuhde? Vaikkapa rakkaudenosoitukset ja välittämisen? Paljastuisi, että olisit hänelle pelkkä kodinhoitaja ja yksi tyhjennysreikä muiden joukossa? Miltä se sinusta tuntuisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi