Miten bensan hinnan noston nyt voisi laittaa Marinin hallituksen syyksi?
Kommentit (9)
Ihan varmana Marinin hallitus järkkäsi tämän sodan. Samoin kuin pakotti kauhukabinetin tekemään epäonnistuneen hallitusohjelmansa.
Mielenkiintoinen juttu, että nykyinen hallitus on jo siirtänyt maksuja, sekä velvotteita ja rajoituksia seuraavalle hallitukselle itse noudattamatta niistä mitään.
Sitten on taas mukava räksyttää ja äänestäjät luulee kaiken olevan tulevan hallituksen vika.
Oikeistolaista kierompaa narsistia ei olekkaan ja kansalaisista ei välitä pätkääkään.
Syyllinen on selvä!
Mutta Mauri Peltokangas ja muut persut korjaavat asian ihan tänään!
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se on ollut Marinin syytä. Muistatteko?
Kaikkien pakko vaihtaa polttomoottoriauto Teslaan vuoteen 2030 mennessä. Siksi lätkäisi bensan hintaan 50 senttiä ylimääräistä.
Onneksi persut poisti tämän ylimääräisen hinnasta tai muuten se olisi sen verran kalliimpaa.
Persujen toimet alensi pensan hintaa pari senttiä. En tiedä mitä 50 senttiä tarkoitat, mutta Marinin hallitus siirsi PS, KOK, KESK keksimää sekoitevelvotetta, kun korona iski. PS ja KOK jatkaa sitä nyt
Vierailija kirjoitti:
Täällä AP taas vastailee itselleen :D
Miksi kuvittelet jonkun vastailevan itselleen? Jos sinä niin teet, ei se tarkoita kaikkien tekevän niin.
Epäilen, että kuvittelet palstalla olevan vain yhden kanssasi eri mieltä oleva henkilön. Taidat kuulua itse mielipiteinesi vähemmistöön, vaikka kuvittelet kaikkien olevan kanssasi samaa mieltä.
Mene sinne ulinalaudalle. Sieltä löydät enemmän juntteja hengenheimolaisia.
Sannukkafanit näyttää taas idioottimaisuutensa, sellainen fani kuin on idolinsakin, yhtä lapsellisia ja typeriä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmana Marinin hallitus järkkäsi tämän sodan. Samoin kuin pakotti kauhukabinetin tekemään epäonnistuneen hallitusohjelmansa.
Mielenkiintoinen juttu, että nykyinen hallitus on jo siirtänyt maksuja, sekä velvotteita ja rajoituksia seuraavalle hallitukselle itse noudattamatta niistä mitään.
Sitten on taas mukava räksyttää ja äänestäjät luulee kaiken olevan tulevan hallituksen vika.
Oikeistolaista kierompaa narsistia ei olekkaan ja kansalaisista ei välitä pätkääkään.
Sossupummiko se siellä taas ulisee?
Vierailija kirjoitti:
Sannukkafanit näyttää taas idioottimaisuutensa, sellainen fani kuin on idolinsakin, yhtä lapsellisia ja typeriä molemmat.
Uli uli. En muuta keksinyt. Vuh vuh. Olen itse sivari ja palvon hintelää puolikaljua narsistia. Sillä on niin ihku, möreä ääni.
Terkuin sinimustaperse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sossupummiko se siellä taas ulisee?
Taidat itse olla sossupummi. Saan työeläkettäkin enemmän, mitä sinä palkkaa. Olisit sinäkin käynyt koulusi aikoinaan.
Helposti. Sanoo, vaan että edellisen hallituksen syytä. Ei siihen muuta tarvita. Lahkoissa on näin.