Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te ikinä ajatelleet?

Vierailija
03.05.2007 |

Että kun ihminen tekee pahaa, sillä on tarve selitellä ja selitellä. Niin on tällä Jarmollakin. Ja minusta teksti ei ole mitään sekavaa, vaan ajateltua ja perusteellista.

En hyväksy häneen tekoaan mutta en tuomitse häntä ihmisenä, hänet on tuomittu moneen kertaan muualla ja hän on periaatteessa menettänyt koko elämänsä ja kantaa vielä syyllisyyden taakkaa koko elämänsä.

Minusta kirje vielä tuo hyvin esiin sen, että ikinä eivät asiat ole yksiselitteleisiä, aina on monta eri puolta ja minä ainakaan en tuomitse suoralta kädeltä tätä Jarmoa, ei vika ollut yksistään hänessä, vaikka niin moni luulee. ja aina ei ole vaihtoehtoja, joskus asiat vaan ajautuu siihen pisteeseen, että kamalia tapahtuu, niin se vain on hyvät mammat!

älkää olko niin sinisilmäisiä ja yksipuolisia ajattelussanne!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen kyllä aika pitkälle samaa mieltä ap:n kanssa. Asiat eivät useinkaan ole niin mustavalkoisia, kuin minä ne esitetään.

Vierailija
2/2 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puhutaan esim itsemurhasta tai hatkoista tai muuten vaan sekoomisesta nii sit vopi sanoa että asiat meni vain siihen pisteeseen. jotain rajaa sentää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla