Tuhansia suomalaisia jumissa - Näin Finnair kommentoi
Finnairin perutut lennot vaikuttavat tuhansiin matkustajiin. Yhtiön viestintäjohtajan mukaan lentojen uudelleenreititykset toteutuvat todennäköisesti huomattavalla viiveellä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/42ba3297-3cfd-4214-8e29-54a587cd2c3e
Kommentit (91)
tulkoon kävellen takaisin. siellä on hyvä sää ja saa monipuolista liikuntaa, kun saattaa joutua myös pikkuisen uimaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhät ja kateelliset riemuitsevat kun parempiosaiset joutuvat ulkomailla pulaan.
Mitä, pitäisikö olla empaattinen rikkaita paskiaisia kohtaan? Miksi? Toiv niiden kone ammutaan alas tai hotelliin tulee täysosuma.
Onko rikkaat mielestäsi aina paskiaisia? Ja köyhät kivoja ja mukavia?
Vierailija kirjoitti:
On siellä jumissa naapurimaan Viron puolustusministerikin perheineen. Ilmeisesti hänelläkään ei ollut tietoa tilanteesta ja sen mahdollisesta eskalisoitumisesta etukäteen. Että sellaisia Natokumppaneita ja tiedon jakoa kumppaneiden kesken.
Trump on persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma is biz. Dubai on rakennettu nykyajan orjuudella, kukaan sivistynyt ihminen ei sinne matkusta lomailemaan.
Näin on, sivistyneet ihmiset lomailee Kanarialla
Paljon parempi.
Boomeri🤣
Sinäkö? Minä olen tiedostava milleniaali.
Ihmettelen kun Aurin instassa tyypit väittää että kyllä Finnair tai vakuutus maksaa ylimääräiset kulut mitä heille nyt tulee.
Eikö enää ymmärretä mitä force majeure tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti suomalaiset ei enää tämän jälkeen yhtä mielellään matkusta tuonne pe*släpimaihin.
Toivon tätä myös, mutta toivottavasti kaikki siellä nyt olevat pääsee ehjänä Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Egyptistä pääsisi. Pitäisi vain ensin etsiytyä sinne. Tilanne tuskin parissa päivässä laukeaa.
3000 km halki Arabian niemimaan. Tosi älykästä lähteä ajamaan kun Iran, Israel ja USA voi räiskäyttää ohjuksen tuulilasiin.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät ja kateelliset riemuitsevat kun parempiosaiset joutuvat ulkomailla pulaan.
Kateellinen mistä? Tuonnehan pääsee muutamalla saturaisella jos haluaa tuhlata aikaansa muoviseen ja keinotekoiseen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kasa suomalaisia instabeibejä ulisemassa Suomen valtiolta apua. Saavat jäädä mun puolusta sinne, kun kerran ovat sinne menneetkin.
Ei kyllä valtiolta apua tule. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma is biz. Dubai on rakennettu nykyajan orjuudella, kukaan sivistynyt ihminen ei sinne matkusta lomailemaan.
Paljon parempi.
Boomeri🤣
Ja 100% varmasti olet vihervasemmistolainen nainen?!
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kasa suomalaisia instabeibejä ulisemassa Suomen valtiolta apua. Saavat jäädä mun puolusta sinne, kun kerran ovat sinne menneetkin.
Ehkä soutamalla pääsee takaisin
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kun Aurin instassa tyypit väittää että kyllä Finnair tai vakuutus maksaa ylimääräiset kulut mitä heille nyt tulee.
Eikö enää ymmärretä mitä force majeure tarkoittaa?
Ovat täyttä ymmärrystä vailla. Some on sekoittanut pään. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten kriisikestävyys nähdään taas: porukka haukkuu ja ivaa kilpaa pulaan joutuneita maannaisiaan ja -miehiään. Sitten onkin hyvä taas jatkaa osoittelua siitä, keneltä leikataan rahat ja viedään työt seuraavaksi.
Suomalaisten yhteisöllisyys ja valmius kohdata yhteiskuntana minkäänlainen kriisi on pyöreät nolla näiden viime vuosien havaintojen perusteella.
No tässä on vaurasto ilkkunut aiheuttamalleen keskituloisten ja köyhien kriisille 3 vuotta joten mitä odotit? Mene sinä ja pelasta kokoomuslauset sieltä. Mua ei kiinnosta. Lisäksi Trump ja Netanhahu on persujen idoleita ja Talevanin ja persuhen arvot 1/1. Pitäkää hyvänänne tilanne, jota olette itse olleet luomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon parempi.
Boomeri🤣
Ja 100% varmasti olet vihervasemmistolainen nainen?!
Jos jotain niin oikeistolainen. Vasemmisto ei osaa mitään muuta kuin räyhätä ja räksyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten kriisikestävyys nähdään taas: porukka haukkuu ja ivaa kilpaa pulaan joutuneita maannaisiaan ja -miehiään. Sitten onkin hyvä taas jatkaa osoittelua siitä, keneltä leikataan rahat ja viedään työt seuraavaksi.
Suomalaisten yhteisöllisyys ja valmius kohdata yhteiskuntana minkäänlainen kriisi on pyöreät nolla näiden viime vuosien havaintojen perusteella.
Suurin osa suomalaisista on pahansuopaisia kusipäitä
Niin, ne siellä Dubaissa ja sinä. Haistvittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Todella ilkeitä pahantahtoisia kommentteja.
Miks helvetis tuonne edes pitää matkustaa, kun tietää riskit? Sama kun menis tiikerin häkkiin ja sit tulis raadeltuks. Miks valittaa jälkikäteen, kun riskit ovat olleet tiedos jo kauan.
Persettä myydään siellä, missä saa parhaan hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon parempi.
Boomeri🤣
Hölmö
Vierailija kirjoitti:
tulkoon kävellen takaisin. siellä on hyvä sää ja saa monipuolista liikuntaa, kun saattaa joutua myös pikkuisen uimaan
Tennissankarille oli neuvottu autokyytiä pois, toinen reitti Omaniin kestäisi kuusi tuntia, toinen Saudi-Arabiaan kymmenen tuntia. Jätkä päätti jäädä odottamaan lentokonetta Dubaihin. Mikäs sitä siellä, varmasti ilmastoidut hotellihuoneet. Ja aurinko sen kun paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Se yks ex-missi valittaa kuinka haluaa päästä takaisin kotiin. Vaikka hänen kotinsa on Dubaissa. Julkisuudessa haukkunut aina Suomea persläpiksi sekä junttien maaksi. Kylläpä ääni muuttui nopeasti, kun alkoi tapahtua.
Mitä, pitäisikö olla empaattinen rikkaita paskiaisia kohtaan? Miksi? Toiv niiden kone ammutaan alas tai hotelliin tulee täysosuma.