Jos olet/olisit taiteilija millaista taidetta tekisit?
Kommentit (30)
Öljyvärit ja asetelmamaalaus sekä muotokuvat. Memento mori- ja vanitas-aiheet, barokin runsaus niin asetelmissa kuin muotokuvissakin.
Iiu on opintoja suorittanut taiteilija. Jos ei tykkää jostain taiteesta, onko pakko katsoa/kuunnella?
Pohdihan tovi...
Niin on, mutta oliko tämän tarkoitus olla jonkinlainen vasta-argumentti tuolle väitteelle, miten erilaista suhtautuminen olisi, jos Iiu olisi mies? "Opintoja suorittanut taiteilija" ei tässä tapauksessa oikein vakuuta. Opintoja suorittanut sairaalloisen lihava irstailija, jonka suosio on täysin sukupuolesta riippuvaista, sillä ilman naissukupuolta tuo ei ylipäätään onnistuisi.
Eläinaiheisia kissajuttuja. Taattu taidehankinnoista päättävien demarien suosikki.
Minä olen ammattitaiteilija, mutta alani ei ole kuvataide vaan kirjallisuus, kuolemanvakava autofaktio.
Vierailija kirjoitti:
Iiu on opintoja suorittanut taiteilija. Jos ei tykkää jostain taiteesta, onko pakko katsoa/kuunnella?
Pohdihan tovi...
Niin on, mutta oliko tämän tarkoitus olla jonkinlainen vasta-argumentti tuolle väitteelle, miten erilaista suhtautuminen olisi, jos Iiu olisi mies? "Opintoja suorittanut taiteilija" ei tässä tapauksessa oikein vakuuta. Opintoja suorittanut sairaalloisen lihava irstailija, jonka suosio on täysin sukupuolesta riippuvaista, sillä ilman naissukupuolta tuo ei ylipäätään onnistuisi.
Tunsin ihmisen henkkoht. Teoksissaan voi löytää huumoria, tai sitten ei. Miksi kuohahdat noin?
Apurahataidetta. Yhteisötaidekin kiinnostaisi, ei itse tarvitse tehdä mitään, kun järkkää jonkun päiväkotiryhmän maalaamaan lähiön alikulkutunneliin töherryksiään. Rahat ja maine kuuluu tietenkin minulle.
Tai kai sen verran pitää itsekin tehdä, että keksii hienot selitykset toiminnalle.
Vierailija kirjoitti:
Pohdihan tovi...
Iiu on kiva tyyppi. Mites Tom of Finland? Mitä taidetta itse teet tai tekisit? Kiinnostaa.
Hän jäi jumimaan jonkun mielipiteeseen Iiun taiteesta, sillä hänen omasta mielestään Iiu on "kiva tyyppi". Aivan kuin se liittyisi mitenkään tähän.