Mitä yhteen tyhjään huoneeseen?
Hei! Mihin tarkoitukseen valjastaisitte yhden tyhjän 12 neliön huoneen omakotitalossa?
Ideoita kaipaan, kiitos!
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Panokiikku ja täysi S/M varustus
Sinä voisit palata takaisin lastenkiikkuun.
Asutat sinne kymmenen haittamaahanmuuttajaa ja teet tilin.
Huone ompelukoneelle ja muille käsityöharrastuksille, jos sellaista ei vielä ole.
Vierailija kirjoitti:
Tuubi liukkaria ja aunus teletappi.
Niin, sinähän sen tiedät 💁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siis kahdelle asialliselle:)
Ap
8 ja 11 siis ne asialliset
Ap
Älä viitsi olla noin täynnä itseäsi.
Eemelin huone. Voi rauhassa veistellä puu-ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät ideat erottuvat. Vaatehuone olisi varmasti hyvä idea. Mietin vain, kuinka ikkunasta paistava aurinko haalistaisi vaatteita, jos ne olisivat vaikka sellaisilla tangoilla. Saisihan toki verhoilla estettyä.
Ap
Ikkunaan kalvo !
Lihakanien kasvattamo.
Myös marsuja voi kasvattaa syötäväksi.
Olin jo vastaamassa kun olit kertonut että 12 neilöitä., mutta tarkistin ja se olikin 10, ei ole ideoita,ei sitte yhtään .
Kiitos ideoista! Tuli vain se ongelma, että nyt tarvitsisin pari tyhjää huonetta lisää:)
Oikeasti tästä ketjusta on paljon apua, ja saa nauraakin:)
Ap
En tiedä sun tilannetta. Mulla on kaksi tarpeetonta huonetta, joten toisesta tein vierashuoneen ja toisessa huoneessa on jumppapatja, juoksumatto, käsipainot yms kotijumppavälineet.
Näin talvella pidän ne huoneet viileämpänä, niin kukat viihtyy niissä hyvin. Asun kaupungissa omakotitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ns. tarvehuone eli yhdistetty varasto-vierashuone. Kaapit/hyllyt seinille ja sitten sänky/vuodesohva tms.
Meillä on vähän samantapainen, mutta sänky on mallia ns. puhallettava/kokoontaittuva ja sitten myös pöytinä kokoontaitettavia. Saa todellakin muotoiltua sellaiseksi milloin mitäkin tarvitaan. Ja kaapeissa paljon tilaa tavaralle (esim. ompelukone/höyrypesuri tms.)
Mä tekisin varmaan siitä varasto/vaatehuoneen. Kausivaatteet, varapatjat, sisustussälä joulukoristeet yms, ehkä lakanat (mä itse tykkään säilyttää niitä siinä makkarissa missä niitä käytetään) jnejne samassa paikassa. Kaapistot seinille ja keskelle saareke jossa vetolaatikot.
Meillä oli joskus asunto, jossa oli ylimääräinen huone. Tehtiin siitä takkahuone, jossa oli sisustustakka, istumapaikkoja ja kirjoituspöytä. Vapaa-aikoina siellä sitten joskus istuttiin takan ääressä, viiniä siemaillen.