Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja kaivataan!

02.05.2007 |

Moi!

Olemme yrittäneet vuoden saada lasta. Miten te muut olette hakeutuneet hoitoon? Oletteko ensin menneet yksin vai heti miehenne kanssa? Menittekö yleislääkärille vai gynekologille? Yksityiselle vai julkiselle puolelle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mie menin työterveyslääkärille nessupaketin kanssa, joka laittoi lähetteen naistenpolille. Kuka tahansa lääkäri voi lähetteen kirjoittaa tk:ssa tai yksityisellä. Itse menisin nämä alun lääkärit ja tutkimukset kunnalliselle, koska maksaa niin paljon vähempi. Mulla ei mies ollut tuolla ekalla kerralla mukana, mutta polilla taisi olla joka kerta. Tulosten kuuleminen on helpompaa kun on tuki mukana.

Voimia alkumetreille ja odotuksen odotukseen,

Noora

Vierailija
2/5 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksi kovasti! Tässä täytyy siis kerätä voimia ja varata aika sitten lääkärille.... kertokaa muutkin miten olette toimineet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aloitettiin tutkimukset niin, että työterveyshuollon (yksityinen) gynellä kävin ja siellä tehtiin ultra ja papa mulle sekä miehelle siemennesteanalyysi. Tästä eteenpäin tutkimuksia jatkettiin julkiella mulle aukiolotutkimus, miehelle perustutkimus ja ultra. Lisäksi yksityisellä tehtiin miehelle vielä toinen siemennesteanalyysi. Tämän jälkeen saimme lähetteen keskussairaalaan, jossa tehtiin varsinaiset lapsettomuushoidot.

Tuisku

Vierailija
4/5 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä ainakin eka käynti tehtiin yhdessä. Siihen kuului keskustelu psykologin ja lääkärin kanssa, mulle ultra ja papa sekä miehelle siemennestenäyte. Myöhemmin käytiin sitten yhdessä kuulemassa kokeiden tulokset ja tehtiin hoitosuunnitelma. Silloin otettiin myös verikokeita.

Me mentiin yksityiselle, koska meillä on ikää jo sen verran että ei haluttu joutua jonottelemaan ja odottelemaan. Arvelimme myös, että yksityisellä puolella saisi parempaa kohtelua ja ehkä pätevämpää hoitoakin. Mutta jos haluaa päästä halvemmalla, eikä ole niin kiire, niin toki sitten kannattaa valita julkinen puoli.

Vierailija
5/5 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun vuoden yrityksen jälkeen soittelin maaliskuun alussa terveysasemalle (julkinen puoli siis) ja sain lääkärille ajan muutaman viikon päähän. Menimme lääkärille yhdessä miehen kanssa ja lääkäri laittoi lähetteen eteenpäin. Eka aika lapsettomuuspolille tämän kuun lopussa.

Tsemppiä sinulle ja miehellesi! toivottelee Aqua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän