Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole saanut moneen kuukauteen toimeentulotukipäätöstä, jossa ei olisi yhtään virhettä

Vierailija
26.02.2026 |

Käykö muille samaa vai onko mulla vaan niin erikoinen elämäntilanne, että se aiheuttaa hankaluuksia?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukausia? Mene töihin.

Vuosi toimeentulotukiasiakkuutta tulee kohta täyteen. 

Ap

Vierailija
22/31 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tähän ikään mennessä saanut yhtäkään toimeentulotukipäätöstä. Mitäköhän johtuu?

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä syy mennä töihin.

myös pienipalkkaiset saavat eri tukia.

Vierailija
24/31 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukausia? Mene töihin.

ole asiallinen. olet nolo.  myös työssäkäyvät pienipalkkaiset saavat eri tukia.

Vierailija
25/31 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole tähän ikään mennessä saanut yhtäkään toimeentulotukipäätöstä. Mitäköhän johtuu?

M44

Johtuu siitä, että hanttihommiin ei vaadita kirjoitustaitoa.

Vierailija
26/31 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valittanut aika monesta päätöksestä ja siihen menee sitten 1-8 kuukautta.3 Edelline valitus viime vuoden maaliskuussa ja päätös tuli vasta syyskuussa. Sain 2200 euroa toimeentulotukea sen takia kerralla. Valitin siitä että olin saanut 2 vuoden ajan joka kuukausi liian vähän toimeentulotukea. Kelassa ne yrittää huijata kaikin tavoin.

Vierailija
27/31 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus on saanut Kelan sekaisin. Kela vastannut mulle, että eivät pysty tekemään päätöstä, koska tuet uudistuvat taas ensi kuussa eivätkä yksinkertaisesti tiedä.

Vierailija
28/31 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kaiken tästä palstasta, että täällä on välittömästi omakohtaista kokemusta kuukausien ja vuosien toimeentulotukielättiydestä.

Vierailija
29/31 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kaiken tästä palstasta, että täällä on välittömästi omakohtaista kokemusta kuukausien ja vuosien toimeentulotukielättiydestä.

Onko se mikään ihme? Eihän työssäkäyvillä ole aikaa päivystää palstalla tai edes mitään annettavaa tällaisiin aiheisiin, jos ei ole koskaan ollut tarvetta hakea toimeentulotukea. Oletko vähän yksinkertainen?

Vierailija
30/31 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI olis pitäny laittaa kelalle tuota toimeentulotuki käsittelyä.. Vaan siihen ois vaadittu erillinen sosiaalituki yksikkö mikä oli aiemmin.

Vierailija
31/31 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olivat käyttäneet edellisen vuoden vuokraa, korjasivat kyllä kun asiasta ilmoitin. Nyt sain 5 kuukauden päätöksen heinäkuun loppuun kun arvatenkin veronpalautus tulee taaskin elokuun alussa. En selitä mitään ylimääräistä enkä hanki ylimääräisiä tuloja vaan kaikki rahat on peräisin kelasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi