Mites tämä nyt näin meni?
Olen ansiosidonnaisella ja jo muutaman kk jälkeen korvaus aleni. Nyt sitten helmikuussa sain pari keikkaa ja olen siis ymmärtänyt, että puolet palkasta vähennetään korvauksesta. Laskeskelin että kunhan ei tee tismalleen samaa määrää töitä, kun saisi työttömyyskorvausta, työn teko kannattaa. Tämä siis siksi, että työn tekeminen aiheuttaa aina myös kuluja. Näin otin keikat vastaan ja tein ne.
No mitähän hel^ettiä! Minusta minun piti saada 200€ enemmän, niin sainkin 120€ vähemmän! Nyt tajuan että ei todellakaan kannata mennä satunnaisille keikoille, tästähän kaikki toitottaa. Kokeiltu ja todettu.
Ja nyt se kyr&äuuno, joka alkaa huutamaan mene töihin, mulla on sulle viesti: olet idiootti ja parasta olisi että pääsisit hel^€ttiin. Heti.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaakohan helmikuun lyhyys tähän jotenkin? Eikö se sidonnainen riipu päivien määrästä? Eli että olet just tehnyt sen "tasapelin"?
20 arkipäivää taitanee täyttyä?
Vaikuttaakohan helmikuun lyhyys tähän jotenkin? Eikö se sidonnainen riipu päivien määrästä? Eli että olet just tehnyt sen "tasapelin"?