Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin mun neuvolakorttia reilu 30-vuoden takaa

Vierailija
25.02.2026 |

Siellä luki minun saaneen pilttiä n.dl päivässä. Onko ollut normi käytäntö siihen aikaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis reilu kk ikäisenä

Vierailija
2/6 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Kuukauden ikäinen vauva saa ravinnokseen ainoastaan maitoa. Olisiko tarkoitettu äidinmaidonvastiketta? Voitko kysyä äidiltäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Kuukauden ikäinen vauva saa ravinnokseen ainoastaan maitoa. Olisiko tarkoitettu äidinmaidonvastiketta? Voitko kysyä äidiltäsi?

Kyllä 30 vuotta sitten alettiin muutakin maistelemaan 2-3 kuukauden iässä. 70- luvulla syötiin jo kuukauden iässä esim raasteita.

Vierailija
4/6 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 30 vuotta sitten alettiin muutakin maistelemaan 2-3 kuukauden iässä. 70- luvulla syötiin jo kuukauden iässä esim raasteita.

Myös 20 vuotta sitten aloitettiin kiinteät 3kk iässä ja 70- 80-luvulla sitäkin ennen jo. 

Vierailija
5/6 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raasteita my ass. Kuukauden ikäselle raasteita! Olet aivan hullu.

Vierailija
6/6 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla annettiin synnärillä appelsiinimehua minulle vauvana, äiti oli ollut kauhuissaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän