En ymmärrä miten jotkut pystyy olla tällä palstalla koko päivän?
Tänään olen itse ollut useamman tunnin ja tuntuu että meinaan seota jo nyt ja ahdistaa🤣😂 tämä palsta ei tee hyvää liian suurina annoksina
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miten joku Suomessa koulussa opetusta saanut kirjoittaa "pystyy olla" eikä pystyy olemaan.
Täällä ihan hailee vaikka kuin kirjoitusvirheitä. Mistä ei saa selvää niin jatkaa seuraavaan,,😂😂😂
No tämä. Itsekin kirjotan tänne miten sattuu mutta osaisin oikeaoppisestikin jos haluaisin ja jaksaisin.
Jos ei saa selvää nii ei jää paljosta paitsi.
Ilmiselvästi työ olette koska täällä on aina sama kitinä kun tänne tulee käymään. Relatkaa ja eläkää. Käykää edes lenkillä jos ei muuta ole, pelkästään kunnon lenkki auttaa tajuamaan kuinka tyhmää on kuluttaa elämänsä riitelemällä ihmistenkaa keitä ei oo ikinä edes nähny. Ja mitä palstan vartijoihin tulee, ihan sama kuinka te sensuroitte ja luulette saavuttavanne jotain omalla möykkäämisellänne, ketään ei kiinnosta mitä täällä lukee. Älä vartioi systeemiä vaan omaa hyvinvointiasi
Poistan aina ne viestit missä huomautetaan kirjoitusvirheestä.🤣
Olishan se ihan kiva, jollei aiheet katoaisi kesken lukemisen
Niinpä. Kyllä ruoka ja kahvitauot pitää saada pitää. Ja käydä paskalla. Muuten käytän pikku ämpäriä ( Tokman ) Lauantaisin on saunapäivä ja sunnuntaisin aamupäivällä kirkonmenot ja kirkkokahvitkin jos hyvin käy. Usein on pullaakin.
Mitä muuta sinä sitten teet? Itse en viitsi nousta sohvalta niin olen täällä.
Höpö höpö ap, täällähän sinäkin päivystät, keksit tästä vain uuden aloituksen ; D))
Joo tänne kyllä jää helposti jumiin. Niin näköjään kävi taas mullekin tänä iltana. Onneksi on työpaikka niin en ehdi sentään jatkuvasti täällä notkua. Voin vain kuvitella heidän mielenterveyden tilaa, joilla on aika viettää vaikka kaiket päivät täällä. Tai missään muillakaan keskustelupalstoilla.
Tsemppiä heille.
Eihän Porvoon Airlines:in palvelut muuten voisi toimia.
Tämä paikka toimii eräänlaisena potenssilääkkeenä. Olen huomannut, että jos arki uhkaa astua parisuhteeseen, vierailu täällä palauttaa viriiliyden takaisin normaaliin ja vaimo saa taas kunnon kyytiä. Jotenkin kiihottava ajatella millaista roskajoukkoa iso osa naisista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miten joku Suomessa koulussa opetusta saanut kirjoittaa "pystyy olla" eikä pystyy olemaan.
Tämä. Jopa eräs kirjastotäti sanoi niin.
Eikö enään saa kirjottaa vapaasti kun kielipoliisiihmisjoukot hyökkää heti ja alkaa lynkotuksen
IDIOOTTI, OPETTELE OIKEINKIRJOITUS.
Vierailija kirjoitti:
Se onkin iikori.
Vierailija kirjoitti:
Poistan aina ne viestit missä huomautetaan kirjoitusvirheestä.🤣
Ja mä sun älyvapaat spämmisi.
Millä perusteella luulet että täällä vietetään koko päivä?
Vierailija kirjoitti:
Ajatteles, että täällä on sellaisiakin, jotka valitsee tän mieluummin kuin normaalin perhe-elämän.
Perhe elää omaansa ja yks jäsen isä/äiti nakuttelee täällä.
Ja sit on niitä, jotka olis halunnu normaalin perhe-elämän, mut sai vaan pskaa. Mut kiva nähdä että toikin arvokas lahja osataan haaskata täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvästi työ olette koska täällä on aina sama kitinä kun tänne tulee käymään. Relatkaa ja eläkää. Käykää edes lenkillä jos ei muuta ole, pelkästään kunnon lenkki auttaa tajuamaan kuinka tyhmää on kuluttaa elämänsä riitelemällä ihmistenkaa keitä ei oo ikinä edes nähny. Ja mitä palstan vartijoihin tulee, ihan sama kuinka te sensuroitte ja luulette saavuttavanne jotain omalla möykkäämisellänne, ketään ei kiinnosta mitä täällä lukee. Älä vartioi systeemiä vaan omaa hyvinvointiasi
Aamen! Vai oliko se ramen...?
Vierailija kirjoitti:
Olishan se ihan kiva, jollei aiheet katoaisi kesken lukemisen
Kirjoitat harkittua, hyvin jäsenneltyä vastausta johonkin ja painat "lähetä"PUFF...koko ketju katosi.....
Puppailijat puppailee vaikka keskellä yötä 🥸👍🏻🥩👴🏻
Pystyy olemaan. On pakko olla, koska ihmiset eivät osaa enää kirjoittaa.