Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sairaanhoitajat keksivät keinon tienata"

Vierailija
25.02.2026 |

En pysty itse lukemaan, mutta eikö olekin taas joka viikkoinen onlyfans mainos? Kuinka kekseliästä taas... https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/3577ffcf-db10-4097-accf-e5c266c0fb27

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa. Eritoten toi aloitus arki oli ihan hirveää kun oli sairaalassa töissä! Se on ihan hirveää!

Vierailija
2/7 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tekevät onlyfanssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivätyö sairaalassa, joskus tuplavuoroa ja päivystystä, rahat riittää hyvin.

Vierailija
4/7 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjyys

Vierailija
5/7 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, etä korona-aika julkisen puolen terveydenhuollon ihmisiltä ei poistettu lakko-oikeutta ? Aika itsekästä porukkaa, kun eivät tuossa tilanteessa yhtään venyneet, mutta suojatyöpaikkaikkojen  ominaispiirre. Onneksi nyt edes hieman on siivottu soten myötä tuota laiskaa menoa terveydenhuollossa. Hoito on hyvää, mutta iise  siellä ollessani, kiirettä en nähnyt missään, jos on kiire, niin sen näkee jo kävelystä, ei ole rakettitiedettä. 

Vierailija
6/7 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sairaanhoitaja ja myyn toiminimellä tekemiäni koruja ja neuleita. 

Vierailija
7/7 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme, etä korona-aika julkisen puolen terveydenhuollon ihmisiltä ei poistettu lakko-oikeutta ? Aika itsekästä porukkaa, kun eivät tuossa tilanteessa yhtään venyneet, mutta suojatyöpaikkaikkojen  ominaispiirre. Onneksi nyt edes hieman on siivottu soten myötä tuota laiskaa menoa terveydenhuollossa. Hoito on hyvää, mutta iise  siellä ollessani, kiirettä en nähnyt missään, jos on kiire, niin sen näkee jo kävelystä, ei ole rakettitiedettä. 

Korona-aikaan hoitajat ei mitään muuta tehneetkään kuin venyivät! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi