Häät epäonnistuivat täysin
Juhlat muuttui juomalaulu-juhliksi, ohjelmanumeroihin lisäili vieraat nousuhumalassa omia juttujaan..Viinaa ilmestyi omissa pulloissa vaikka oli boolit ja ruokajuomat tehty..Liikaa. Mies veti kännit kun lupasi olla selvinpäin. Häpesin ja itketti. Herkkyyttä ei ollut missään, häätanssin aikana mies örvelsi, nauroi ja meinasi kaataa minut. Paikalla lopulta ihmisiä jotka tuli vain syömään ja juomaan ördekunnot jotta pääsee bailaamaan kaupunkiin.
Itkin hääyönä. Sulho makasi perse pystyssä sammuneena salin parvella. Hieno hääsviitti jäi käyttämättä. Kaverit lähti ilman mua baariin, yksi jäi seuraksi lohduttamaan ja sätti muut miten voivat jättää morsiamen yksin...Kaaso kännäsi autossa ja sammui sinne. Anoppi oksentanut wc tukkoon. Oma äiti marttyyrina haukkuen kaikki ja kaiken.
Muuten kaikki onnistui.
Kommentit (38)
Prinsessasadut ovat mielikuvituksen tuotetta, mutta silti niitä pitää yrittää matkia kymmenillä tuhansilla euroilla. Onneksi vierailla oli sentään hauskaa.
muilla oli kivaa paitsi ap:lla ja ap:n äidillä.
tyypillisiä nalkuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas lisää näitä AP tarinoita. Häät,raskaus,äiti raskaana,tytär raskaana yms.
Mikä vaivaa kun tälläsiä pitää keksiä. Niin tylsiä tehtyjä tarinoita.
Mikä ihmisiä vaivaa kun näitä aloituksia tehdään!!
Kaikki hakee epätoivoisesti huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Tuota sun elämä tulee olemaan, onneksi sinulla on juoppo puoliso ja ystävät. Ihan oma valintasi.
Eli kun yhtenä päivänä vetää kunnon kännit = juoppo? Minä muistan kun repäisin vuonna 2006 kunnon kännit vappuna, ei ollut tarkoitus mutta tuttu tuli sairaala pirtupullon kanssa, siitä se ajatus sitten lähti. Koira tuli 2012 ja sen jälkeen olen alle 10 lonkeroa juonut tässä vuosien aikana. Mutta olen siis juoppo ?
Vierailija kirjoitti:
Provo!
Hysssssss. Antaa mammojen uskoa.
Ei kuitenkaan muodostu paikallisesti käytettävät laitteet.
Kuulostaa kivoille juhlille osallituisin 😂
Nauroin mielikuvalle, anteeksi.
Mutta nyt kun tiedostat ongelman (kaverit, jotka haluavat hyötyä sinusta + alkoholiongelman omaava puoliso), niin voit lähteä miettimään elämäsi uusia suuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota sun elämä tulee olemaan, onneksi sinulla on juoppo puoliso ja ystävät. Ihan oma valintasi.
Eli kun yhtenä päivänä vetää kunnon kännit = juoppo? Minä muistan kun repäisin vuonna 2006 kunnon kännit vappuna, ei ollut tarkoitus mutta tuttu tuli sairaala pirtupullon kanssa, siitä se ajatus sitten lähti. Koira tuli 2012 ja sen jälkeen olen alle 10 lonkeroa juonut tässä vuosien aikana. Mutta olen siis juoppo ?
Tarinassa on aukko vapun 2006 ja koiravuoden välissä. Mitä mahtoi tapahtua, oliko se 6 vuotta kunnon rälläämistä alkoholin kanssa. Jos oli niin juoppo olet edelleen vaikka et juuri nyt juo.
En piittaa siitä oliko tarina totta vai palturia. Aamulehden toimittajaa lainatakseni: se olisi voinut olla totta.
Ette siis yhtään katsoneet, ketä kutsuitte?
Vierailija kirjoitti:
Veljelläni oli häät jossain hämeessä. Uskovaisten häät. Lähdettiin Etelä-Pohjanmaalta miesporukassa häihin parilla autolla ja viinaa autot täynnä.
En pysty kirjoittamaan enempää kun hävettää vieläkin monen vuosikymmenen jälkeen.
Ei ole jälkeenpäin kukaan niitä häitä muistellut ainakaan minun kuulteni.
No onko veljesi avioliitto vielä voimissaan? Häät ovat vain yksi päivä, avioliitto lopun elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä on juoppo, jos ei omana hääpäivänään osaa olla kunnolla. Kerro toki, miten pilasit joulun tai sukujuhlat riehumalla kännissä.
No häät meni miten memi mutta nyt avioliittoa rakdntamaan.
Meillä oli superniukat ja vaatimattomat häät mutta onneksi puoliso on loistokas. Helppo on ollut sen kanssa elää.ja kasvattaa lapsia.
Paljon on tullut opiskeltua ja työskenneltyä ja kelpaa olla, mutta elåmäm suurin onnepotku on hyvö parisuhde. Sitä kannattaa tavoitella.
oli ainakin vierailla varmasti hauskat häät. Ei selvästi ollut tylsää.
Kuvasit aivan täydelliset bileet